Onderwerp: FMM Multi Ribbon cutter of Wilton ribbon cutter
Wat is precies (afhankelijk van het prijsverschil) het verschil tussen beide cutters? En welke zouden jullie aanraden. Vind het nu een drama om stroken te snijden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » FMM Multi Ribbon cutter of Wilton ribbon cutter
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat is precies (afhankelijk van het prijsverschil) het verschil tussen beide cutters? En welke zouden jullie aanraden. Vind het nu een drama om stroken te snijden.
ik ben echt een fan van de FMM, de ander heb ik gehad en het schroefje draaide altijd los, daardoor werden de stroken steeds breder. Ook sneed hij bij mij nooit helemaal goed, dus moest ik er nog met een mesje door.
De FMM vind ik erg fijn werken, loopt niet los en is mooi klein.
Hier ook de FMM.. geweldig ding, kan niet zonder!
FMM! Andere ding ook gehad, maar vond ik ook niet fijn werken !
Weet niet wat hij kost? Heb eigenlijk al weer teveel taartspulletjes gekocht deze maand
Ik heb beide.. maar zou willen dat ik de FMM jaren eerder had gekocht!
Bij mij gaat het wieltje van de Wilton ook steeds OF vaster.. OF losser zitten tijdens het snijden..
Er zitten een aantal leuke extra opties op de wilton.. maar toch pak ik altijd de FMM!
Ik heb beide.. maar zou willen dat ik de FMM jaren eerder had gekocht!
Bij mij gaat het wieltje van de Wilton ook steeds OF vaster.. OF losser zitten tijdens het snijden..
Er zitten een aantal leuke extra opties op de wilton.. maar toch pak ik altijd de FMM!
idem
pas de Wilton gekocht,maar weet nu al dat ik hem weinig zal gebruiken. Het wieltje gaat op wat voor manier ik het ook doe steeds los of vast zitten.
dat is dus die van 12,95 (de FMM?) en de wilton is die van 17,95?
(even voor de zekerheid, want ik zou op uitstraling die van wilton kopen, maar nu weet ik dat ik voor de FMM zal gaan..)
Dank!!!
dat is dus die van 12,95 (de FMM?) en de wilton is die van 17,95?
Ilucya schreef:dat is dus die van 12,95 (de FMM?) en de wilton is die van 17,95?
Dank!!!!!
Bij die van Wilton het schroefje vast houden tijdens het snijden en totaal geen problemen meer.
Is er ergens een beschrijving hoe je ermee tewerk gaat..
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » FMM Multi Ribbon cutter of Wilton ribbon cutter