1

Onderwerp: probleem met zwangere buik taart!

Ik heb gisteren voor het eerst een zwangere buik taart gemaakt en hij was best redelijk gelukt, met de nadruk op was want bij het in de doos doen scheurde hij doormidden tussen borsten en buik.
Nu heb ik alles apart bekleed, is het beter om de jurk in zijn geheel te bekleden? wordt die dan steviger of heeft iemand een andere tip voor mij? alvast bedankt!

2

Re: probleem met zwangere buik taart!

Ik zou het niet weten,ik heb nog nooit een zwangere buik taart gemaakt, maar ik vind het heel erg jammer dat de taart gebroken is.
En dat na heel veel werk eraan gehad te hebben.

groetjes yvon

3

Ilona, stond je taart wel op een stevige onderplaat??

Groetjes San

4

hallo
ja had hem op een stuk taartkarton gezet maar blijkbaar niet sterk genoeg

5

Zou hem zelf op een stuk mdf maken en bezorgen.

Groetjes Erna

6

ilona2608 schreef:

hallo
ja had hem op een stuk taartkarton gezet maar blijkbaar niet sterk genoeg

Ja, als de onderkant niet stevig genoeg is, kan de taart buigen. En daardoor komen er scheuren in. Als je een stapeltaart op een karton zet, dan zou je stapel zomaar kunnen omvallen.

Groetjes San

7

Zwangere buik taart moet je die los bekleden per boltaartje???Of beter in 1 geheel te bekleden???En welke kleur gebruik je om huidskleur te maken..

Iemand tips en trucs voor mij hoe zwangere buiktaart te maken???
Want ben gevraagd er 1 voor iemand te maken amar geen idee hoe beste te doen qua bekledenetc...2x vblanda 12cm en 1x blanda 20cm heb ik om te gebruiken voor buik en borsten...

Hoor graag als jullie tipss en trucs hebben.

Nanda

8

Via de zoekfunctie kom ik oa dit topic tegen: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=162285
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=111127

En huidskleur..............al bij de FAQ's gekeken? En aangezien deze vraag regelmatig toch nog wordt gesteld ook veel antwoorden via de zoekfunctie in de betreffende rubrieken.......

Succes met de taart!