1

Onderwerp: reuzebeslagkom nodig?

Als je een mix maakt van 9 eieren (voor een 4kante 25x25) pas het never nooit in een beslagkom.

What to do?
De mix in 2 keer doen met het risico van verschil of een vervanging zoeken voor de beslagkom zoals een kleine (nieuwe) emmer ofzo...

Groetjes Desiree

2

Re: reuzebeslagkom nodig?

Ik gebruik wel eens een hele grote pan.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

ALs ik 9 eieren gebruik gaat dat in mijn Kennie, gaat prima. Moet je wel een Kennie hebben uiteraard  :Y

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

4

Ik heb ooit een hele grote kom gekregen in een kerstpakket, die voldoet prima..!
Een emmer zou ik niet nemen, lijkt me onhandig omdat die niet afgerond is onderaan.

Miss kun je eens kijken voor een grote sla-kom of iets dergelijks bij blokker/xenos ofzo?
Tupperware heeft ook best grote kommen, maar dan moet je net een party hebben of een winkel in de buurt..

5

Het is prima gelukt met de pan!
Stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht! ;)

ik doe het altijd met de grote blanda van ikea, en een handmixertje :rolleyes:  ;)

I never met a calorie I didn't like....

7

Ik gebruikte voor een beslag van 14 eieren eens een mayonaise-emmer. Ging ondanks niet afgeronde bodem toch prima.

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

8

9 eieren voor een 25 vierkante vorm! dan stroomt ie echt over bij mij hoor... ik gebruik 7 eieren.
in mijn kenwood kan het net, 9 eieren.

9

chantal1980 schreef:

9 eieren voor een 25 vierkante vorm! dan stroomt ie echt over bij mij hoor... ik gebruik 7 eieren.
in mijn kenwood kan het net, 9 eieren.

Ik doe wel 9 eieren (470 gr) en dat gaat idd net. De garde zit dan wel onder het beslag, wat eigenlijk niet hoort, maar ja....

10

Bij de marskramer heb ik zo'n mixerkom gehaald. Werkt super.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!