1

Onderwerp: puzzelplaatje marsepein en fondant niet gemengd

Hoi Allemaal,

Ik wil dit weekend mijn eerste puzzelplaatje gaan proberen, nou heb ik gezocht op het forum over het marsepein en fondant samen gebruiken maar het enige dat ik kon vinden was dat je het kan mengen...

Ik wil een hello kitty maken maar ik heb witte fondant gekocht en voor de rest eigenlijk alleen maar marsepein in huis kan ik ze beide op het puzzelplaatje gebruiken ?(niet met elkaar mengen)

Dus bijvoorbeeld het wit van kitty van de fondant en de rest van marsepein ?

Ik hoop dat ik duidelijk ben, heb al geprobeerd te zoeken op het forum maar kon het zo snel niet vinden.

Ben benieuwd! Alvast bedankt!

2

Re: puzzelplaatje marsepein en fondant niet gemengd

denk dat dat wel kan
Ik heb pas een marsepeinen lieveheersbeestje gemaakt en dat gedecoreerd met fondant

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

3

Ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen!

Ik doe ook wel eens witte marsepein met fondant mengen voor het bekleden van een witte taart, de witte marsepein vind ik namelijk echt troep!

Succes met je puzzelplaatje!

Sweet as sugar and everything nice

4

Voor een puzzelplaatje vindt ik fondant minder fijn werken dan Marsepein of Marsefond!

Maar probeer het een keer......  ;)
Ik denk dat het op zich wel zou moeten lukken.

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

5

Heel erg bedankt voor jullie reactie's

@Ricky gebruik je dan gewoon witte marsepein of kleur je het wit? ik heb begrepen dat als je marsepein wit wilt kleuren dat dat niet zo mooi wit word...maar dan heb ik dat natuurlijk ook alleen maar van het lezen want geprobeerd heb ik dat nog niet....

Nou dame's bedankt voor de tips  :thumb: hier kan ik wel wat mee.

6

Ik gebruik ook regelmatig witte fondant samen met marsepein. Witte marsepein kun je beter voorgekleurd kopen. Ik krijg het igg niet zo wit als de voorgekleurde. Ik zie dan ook van die spikkeltjes erdoor omdat de voorgekleurde een iets andere structuur heeft dan de blanke, vind ik tenminste  ;)