Onderwerp: ieniemienie prinsesje
...Alweer de tweede en wat blijft het leuk om te doen, zeg!!!
Ze was wederom zo'n 12 cm hoog(kort,hihi)
bedankt voor het kijken!!
groetjes Jolanda
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » ieniemienie prinsesje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
...Alweer de tweede en wat blijft het leuk om te doen, zeg!!!
Ze was wederom zo'n 12 cm hoog(kort,hihi)
bedankt voor het kijken!!
heeee, wat leuk, ik wil er morgen 2 maken. Nou ja, wil, het is een opdrachtje dus.... Zit me al de hele tijd suf te piekeren hoe ik die Evy er nu in krijg, doe ik dat eerst, of bekleed ik het bolletje eerst en hoe krijg ik dan in hemelsnaam dat topje op dat lijfje... Ja, dat wordt nog wat...
Heb je nog tips???
Jose (uit Berghem, met 3 zoons, weet je nog? )
leuk!
heeee, wat leuk, ik wil er morgen 2 maken. Nou ja, wil, het is een opdrachtje dus.... Zit me al de hele tijd suf te piekeren hoe ik die Evy er nu in krijg, doe ik dat eerst, of bekleed ik het bolletje eerst en hoe krijg ik dan in hemelsnaam dat topje op dat lijfje... Ja, dat wordt nog wat...
Heb je nog tips???
Jose (uit Berghem, met 3 zoons, weet je nog? )
Hey Jose!!
Ja, tuurlijk weet ik het nog
Ik heb haar eerst gevuld, toen met een appelboortje een gat er in gemaakt en dit met een mes iets groter gemaakt. Evy heb ik ingepakt in plastic en gekeken of ze paste... daarna het taartje afgesmeerd.
Marsepein uitgerold en in het midden een gaatje gemaakt waar Evy in past... taartje bekleed en Evy erin...en toen de rest gedecoreerd!
Hoop dat je hier iets mee kunt.... Veel succes ze zijn zoooooo leuk om te maken Groetjes...
Het is inderdaad geweldig leuk!!!!! Heb er twee gemaakt en de mama die ze op kwam werd spontaan verliefd! Bedankt voor je tips!
Jose
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » ieniemienie prinsesje