Onderwerp: double cream, vervangen door aangevette slagroom?
Ik heb een recept waarin ze double cream gebruiken..
Kan ik ipv double cream aangevette slagroom gebruiken? is dat een beetje vergelijkbaar?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » double cream, vervangen door aangevette slagroom?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb een recept waarin ze double cream gebruiken..
Kan ik ipv double cream aangevette slagroom gebruiken? is dat een beetje vergelijkbaar?
heb geen idee eigelijk, weet wel dat jamie oliver vandaag in zijn programma ook dat spul gebruikte in zijn bananentaart..
Om dat recept gaat het
Als ik google zie ik daar verschillende meningen over. De één zegt dat je het kunt vervangen door mascarpone maar de ander zegt dat dat te vet is en dat je dus inderdaad een mengesel van slagroom met mascarpone kunt gebruiken. Ik ken het recept niet; ik zou het ervanaf laten hangen hoe dik het moet zijn; is het als topping of moet het ergens aan toegevoegd worden? Als topping zou ik denk ik aangevette slagroom gebruiken en als het ergens in moest alleen mascarpone.
Het is een soort topping, maar het hoeven geen mooie toeven te zijn.. het gaat over een bananen toffee taart.. met daaroverheen weer chocoladekrullen..
Ik denk dat ik hem ga proberen met aangevette slagroom
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » double cream, vervangen door aangevette slagroom?