Onderwerp: voor onze klantjes morgen
120 heb ik er gemaakt. enne.... op is op

pffff dat waren ook dus 120 bloemetjes

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » voor onze klantjes morgen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
120 heb ik er gemaakt. enne.... op is op

pffff dat waren ook dus 120 bloemetjes

Mooi!
Enne wat voor een reliefje zit er op de 'dekseltjes'?
Oh en ik zie net je andere topic over het reliefje! 
wat een lieve cc-tjes
Wat een schatjes. Krijg gelijk zin om te bakken!
supermooi hoor!!
jammy
en ja 120 phoe
grt Carla
haihai
erg mooi
vraagje : welke cupcake papiertjes heb je gebruikt?
groeten claudia
ik gebruik altijd de standaard cuppies van de sligro. die hebben ze in verschillende maten. dit zijn de minicupcakes. blijven goed vast zitten en blijven ook mooi en zien er niet vettig uit...
So sweet! ........En dat 120 x.
(Edit: 120 x 2 wordt wel heel veel
!)
Mooi!! Welke bloementjesuitsteker is dat?
Had je taart ook al bewonderd en de rolling pin is echt cool. Snap dat je die wel wilde hebben 
Mooi!! Welke bloementjesuitsteker is dat?
Had je taart ook al bewonderd en de rolling pin is echt cool. Snap dat je die wel wilde hebben
het is de grootste van de 4 blossom plungers en dan in de bPetunia mold gedaan van blossom sugar art... een mix&match dus 
Waarom zie ik de foto niet?
Waarom zie ik de foto niet?
Ik zie m ook niet en ben wel heel erg nieuwsgierig.
als het goed is zien jullie hem nu weer wel? de post op cakecentral kwam niet door, dus ik had hem nog een keer gedaan en toen stond hij er meerdere malen. heb dus perongeluk de verkeerde weer verwijderd. maar als het goed is doet hij het nu wel goed 
Ja foto is er, mooie cc, zijn de laatste 20 net zo mooi en hoelang ben je mee bezig geweest? heb nog nooit zo veel gemaakt.
Wat mooi !!! Mag ik vragen hoe je die bloemen maakt ??? Ik zie ze zo vaak maar heb geen idee hoe ik ze moet maken.
Erna schreef:Mooi!! Welke bloementjesuitsteker is dat?
het is de grootste van de 4 blossom plungers en dan in de bPetunia mold gedaan van blossom sugar art... een mix&match dus
oops, deze had ik nog niet gezien maar ik heb nu mijn antwoord 
Ja kan m ook zien! erg mooi!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » voor onze klantjes morgen