Re: Brownie zo èèn heb je nog nooit geproefd.

Hallo allemaal

Ik heb je berichtje gekregen Marianne en je er ook al een terug gestuurd en dit is wat ik mvdkolk geschreven heb:

Hallo Marianne

Sorry ik was vergeten te vertellen dat je hem niet moet storten want het is niet zo dat hij niet gaar is maar dat is de chocolade die nog heet is en dan loopt het er zo uit natuurlijk.
En nee hoor die 50 minuten is gewoon voor 1 of twee keer het beslag want de baktijd maakt daarvoor niet uit.
Als je hem helemaal af laat koelen en dan uit het blik haalt dan is hij smeuig en in het midden zacht dus je had het helemaal goed gedaan alleen had je hem niet moeten storten toen hij nog heet was.
Je moet hem nl. eerst helemaal af laten koelen omdat dan de chocolade weer wat steviger wordt.
Echt als je hem eerst koud laat worden dan is hij voortreffelijk en lekker zacht van binnen en soms loopt het er helemaal in het midden iets uit maar niet zo dun wel stevig.
Dus echt op 160 graden en dan 50 minuten en het maakt niet uit of je het enkele of het dubbele recept gebruikt.
Ik weet niet wat je met de ander gedaan hebt maar als je hem weggegooid hebt is dat erg zonde omdat hij gewoon goed was.
Het enige wat je dus moet doen is koud laten worden en niet storten overigens bak ik hem altijd in een springvorm ( de vierkante van de xenos ) want dan hoef je de brownie niet te storten maar kan je hem er gewoon uithalen als je de rand losmaakt.
Ik hoop dat je niet teleurgesteld bent en het gewoon nog eens gaat proberen want het is echt de moeite waard.
Veel succes en ik hoor het graag als je nog vragen hebt.

Groetjes Marion