Re: Disney's Hotel Newport Bay Club...best trots!!
owww wat gaaf nu kan ik helemaal niet meer wachten... weg gaan 28 oktober voor 5 nachten naar newport bay
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Disney's Hotel Newport Bay Club...best trots!!
owww wat gaaf nu kan ik helemaal niet meer wachten... weg gaan 28 oktober voor 5 nachten naar newport bay
wauw!! supermooie taart 
Woooooooow 
ohhh hij is prachtig.. echt geweldig...
waaaauuw wat ontzettend mooi !
zo leuk ook al die collega's met een big
smile op de foto, ze genieten ook zichtbaar
van jouw fantastische taart ! Daar doe je
het toch voor !
Wat een schitterend werkstuk, petje af hoor.
Bedankt voor de compliment, ik heb nog nooit zoveel reacties op een taart gehad, toch m'n moeder vaker naar Frankrijk halen om samen te taarten
Wat een geweldig gave taart, een lust voor het oog, wat een talent.
Het is dat Frankrijk zo ver weg is, ik ben zo reisziek als wat, anders kwam ik eens bij je kijken.(haha)
Ook de vulingen klinken geweldig.
Maar ik dwaal af, met jouw talent moet je toch nog meer kunnen doen.
Ooit gedacht aan een BOEK ?
dank je wel voor je compliment, maar een boek
Je zou me eens moeten zien stuntelen met m'n taarten. Laten we de boeken maar aan Wendy overlaten 
Wauw, Zie de taart nu pas, Ontzettend gaaf!!
wat een mooie details.
( spreek me ook erg aan, heb 5 jaar voor Disney gewerkt en destijds de re-opening van NPB gedaan en daarna als ass. manager in DLH gewerkt.. vind je andere taart is ook zooo gaaf!! )
Wauw, Zie de taart nu pas, Ontzettend gaaf!!
wat een mooie details.
( spreek me ook erg aan, heb 5 jaar voor Disney gewerkt en destijds de re-opening van NPB gedaan en daarna als ass. manager in DLH gewerkt.. vind je andere taart is ook zooo gaaf!! )
Wat leuk!! Kennen wij elkaar dan?? Ik heb ook in DLH en NPB gewerkt als Night manager. welk departement heb je gewerkt??
Heb je m'n SMW Housekeeping DLH taartje gezien?? Dat costume herken je vast wel 
zooooooooo echt super mooi gedaan kwijl kwijl coplimenten hoor
Echt PRACHTIG!!!!
Wat mooi strak en wat een super leuke detaills 
Echt heel gaaf gedaan 
Bedankt voor de compliment, ik heb nog nooit zoveel reacties op een taart gehad, toch m'n moeder vaker naar Frankrijk halen om samen te taarten
mamski schreef:Wat een geweldig gave taart, een lust voor het oog, wat een talent.
Het is dat Frankrijk zo ver weg is, ik ben zo reisziek als wat, anders kwam ik eens bij je kijken.(haha)
Ook de vulingen klinken geweldig.
Maar ik dwaal af, met jouw talent moet je toch nog meer kunnen doen.
Ooit gedacht aan een BOEK ?dank je wel voor je compliment, maar een boek
Je zou me eens moeten zien stuntelen met m'n taarten. Laten we de boeken maar aan Wendy overlaten
Stuntelen, ik wou dat mijn gestuntel er zo uitzag !!
Slik, geen boek dus, maar dan vind ik dat je minstens eens in de MJAM mag staan.
Eerlijk gezegd snap ik niet dat ze je nog niet gevraagd hebben.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Disney's Hotel Newport Bay Club...best trots!!