1 Laatst bewerkt door Reini (08-09-2011 13:48)

Onderwerp: It's a boy, or a girl? In de tobbe zit het antwoord ;-)

It's a boy..or is it a girl?
Een gender reveal taart gemaakt. Kreeg volledig vrije hand, dus geen simpele witte taart met roze/blauwe bollen en vanbinnen een kleurtje.

Ik had gesuggereerd dat grote zus ook bij de taart betrokken werd, en dat vond vriendin een geweldig idee. Mijn geschenkje voor de baby/mama..alweer...taart..
Omdat ik graag experimenteer, aan de slag gegaan en een wastobbe gemaakt...volgend jaar schrijf ik me zéker in voor cursus boetseren... :D

Grote zus van 20 maand speelt net als alle kindjes ook graag met zeepschuim, broertje/zusje drijft gezellig op megabadeend rond  :lol:

gevuld met citroenjam en laag van mijn eigen 'twist' van whoopievulling (marshmallowfluff met zwitserse BC).

Achteraf nog een wit vraagteken boven de handdoekjes (met opschrift it's a girl/it's a boy) gezet.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TOTINCL4.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QMIR8XDF.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3YWSIVVC.jpg

en het is..een...broertje!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BJWFL8MP.jpg

2

Re: It's a boy, or a girl? In de tobbe zit het antwoord ;-)

Wat een lief taartje en wat een leuk idee om je geheim te onthullen door de kleur van je biscuit  :thumb:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Wat leuk gedaan!! Echt prachtig! Ook prachtig geboetseerd hoor!

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

4

ik vind ook dat je heel knap boetseerd,dus een cursus hoeft niet :think: ,maar is natuurlijk ook wel weer leuk.(en je steekt er altijd weer wat van op :Y )
ook het idee van de baby op het eendje vind ik geweldig leuk! :thumb:
hoeveel kleurstof doe je eigenlijk in je mix om het zo mooi van kleur te krijgen?

creatief met taart

5

Anouschka schreef:

ik vind ook dat je heel knap boetseerd,dus een cursus hoeft niet :think: ,maar is natuurlijk ook wel weer leuk.(en je steekt er altijd weer wat van op :Y )
hoeveel kleurstof doe je eigenlijk in je mix om het zo mooi van kleur te krijgen?

dank je, maar ik wil idd wat trucjes leren op zo'n cursus  ;)

Ik heb 2x de met een tandenstokertje in een klein potje kleurstof 'geschept' (zo van die potjes die je bij een setje van Wilton krijgt, zijn helft kleiner dan de gewone potjes). Het viel nog mee, ik had minder nodig dan toen ik een biscuit rood wou maken  :D

6

Reini schreef:
Anouschka schreef:

dank je, maar ik wil idd wat trucjes leren op zo'n cursus  ;)

Ik heb 2x de met een tandenstokertje in een klein potje kleurstof 'geschept' (zo van die potjes die je bij een setje van Wilton krijgt, zijn helft kleiner dan de gewone potjes). Het viel nog mee, ik had minder nodig dan toen ik een biscuit rood wou maken  :D

oke, het lijkt me erg leuk om eens met die kleurtjes te experimenteren.thnx voor de tip :thumb:

creatief met taart

7

Reini schreef:

volgend jaar schrijf ik me zéker in voor cursus boetseren... :D

Misschien moeten we Annelies eens proberen te strikken voor een workshop basics... Dacht ook van eens bij de Taartenfee of Maya's te horen want die hebben er de plaats voor...

ik heb alle mogelijkheden voor dit jaar al eens bekeken, en ze lijken allemaal vol te zitten! Anderzijds kan het ook wel heel erg ver in NL zijn.
Had zelfs al gedacht om eens naar Maisie Parish te gaan in de UK...

Dus als je iets weet, ik ben ook zeer geïnteresseerd.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

8 Laatst bewerkt door Reini (08-09-2011 16:35)

Marie-Popo schreef:
Reini schreef:

volgend jaar schrijf ik me zéker in voor cursus boetseren... :D

Misschien moeten we Annelies eens proberen te strikken voor een workshop basics... Dacht ook van eens bij de Taartenfee of Maya's te horen want die hebben er de plaats voor...

ik heb alle mogelijkheden voor dit jaar al eens bekeken, en ze lijken allemaal vol te zitten! Anderzijds kan het ook wel heel erg ver in NL zijn.
Had zelfs al gedacht om eens naar Maisie Parish te gaan in de UK...

Dus als je iets weet, ik ben ook zeer geïnteresseerd.

Ik hàd me ingeschreven voor een cursus door Annelies, hier in belgië. Maar door omstandigheden is die afgelast en herplaatst maar ik kon niet op die datum, noch op nieuwe locatie  :nooo
Is bij een vroeger elfje (die nu eigen zaakje is gestart).
En volgende maand is het rozen maken door Madhuri, ook daar. Er was nog 1 plaatsje daar..dus mss kan je meegaan  :D

Maisi Parish..zucht..ja..eigenlijk, waarom niet? als ik er vroeg genoeg bij ben, dan valt de prijs van treinticket nog mee..dan is het alleen nog de prijs van de cursus die ik moet bijeen schrapen.  :lol:

heel erg leuk idee

cake my day

10

goh wat leuk,ik kreeg toevallig van de week een aanvraag hiervoor,het schijnt in Amerika helemaal hot te zijn,mag één dezer dagen ook,vind deze ook leuk
grt Carla

11

aaaaahhhhh, dat is echt een leuk taartje en met een leuk verhaal, ik vind dit helemaal top!!

12

wat een leuke taart en super idee, die moet ik onthouden  :Y

13 Laatst bewerkt door Marie-Popo (08-09-2011 23:27)

Reini schreef:

Ik hàd me ingeschreven voor een cursus door Annelies, hier in belgië. Maar door omstandigheden is die afgelast en herplaatst maar ik kon niet op die datum, noch op nieuwe locatie  :nooo
Is bij een vroeger elfje (die nu eigen zaakje is gestart).
En volgende maand is het rozen maken door Madhuri, ook daar. Er was nog 1 plaatsje daar..dus mss kan je meegaan  :D

Maisi Parish..zucht..ja..eigenlijk, waarom niet? als ik er vroeg genoeg bij ben, dan valt de prijs van treinticket nog mee..dan is het alleen nog de prijs van de cursus die ik moet bijeen schrapen.  :lol:

De ws van Madhuri ga ik op 26nov doen, bij datzelfde vroegere elfje...

We houden elkaar wel op de hoogte wat betreft de andere WS dan, he!

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

14

Een hele leuke taart , erg mooi

walking on buttercreamclouds .....