Re: [HOWTO] luipaardprint
Heb de foto's teruggeplaatst (webalbum was verlopen )
Dank je wel! Super!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] luipaardprint
Heb de foto's teruggeplaatst (webalbum was verlopen )
Dank je wel! Super!
Hé, dat is leuk, bedankt voor de uitleg
Fijn dank je wel!
Fijn dank je wel!
Ow, dacht dat ik het wist, maar het mislukte al vandaag!
Was het bakpapier vergeten, toen ik hem over de taart legde scheurde hij op alle stukken...
Volgende keer alle stappen GOED volgen!
bedankt !
heb hem gebruikt voor een hak schoen ^^
wouw wat gaaf ga ik gelijk uit probeeren
Deze is handig!
Dat ziet er echt super uit! Ga ik snel een keer proberen!
heeel erg leuk! wil m nu gelijk gaan proberen
beankt
bedankt dus
Wauw!! En dit is nu precies wat ik zocht!! En dan is het simpeler dan ik in gedachten had. Dank je!
Precies wat ik zocht voor m'n aankomende luipaarden taartje, bedankt !!
Zo had ik het niet kunnen bedenken!
Ik zat al te denken aan schilderen....
Bedankt dit is super.
Ik heb dit nu 2 keer stap voor stap gedaan en ik krijg inderdaad een mooi printje maar krijg de lap niet mooi glad. Waar de stukjes aan elkaar gerold zijn,hecht niet goed. Dus je blijft zien dat het aan elkaar geplakt is en het laat los. Baal hier echt van want wil graag taartje bekleden hiermee. Heeft iemand tips? Kan dus steeds de hele lap weggooien want kan er niets meer mee.
Ik heb dit nu 2 keer stap voor stap gedaan en ik krijg inderdaad een mooi printje maar krijg de lap niet mooi glad. Waar de stukjes aan elkaar gerold zijn,hecht niet goed. Dus je blijft zien dat het aan elkaar geplakt is en het laat los. Baal hier echt van want wil graag taartje bekleden hiermee. Heeft iemand tips? Kan dus steeds de hele lap weggooien want kan er niets meer mee.
Bij mij hetzelfde, stukjes laten los.
Hier ook hetzelfde
Balen he. Zat zelf te denken om misschien nog dunnere plakjes te maken maar heb weinig zin dat het weer mislukt en de boel weer de kliko in moet. Hoop dat iemand een goede tip heeft.
Bij mij laten de stukjes ook los helaas
Eigenlijk best makkelijk dus! Thanx voor de duidelijke How To
Lukt het bij jou wel dan Maaike??
Lukt het bij jou wel dan Maaike??
Nog niet gemaakt, ik dacht dat de print heel moeilijk te maken was (en dit werkt dus blijkbaar ook niet?) vandaar.
wat stoer zeg
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] luipaardprint