1

Onderwerp: food pen

Ik heb een foopen gekocht.. merk rainbow dust

Maar ik snap er weer niks van... moet je de fondant eerst laten drogen/hard worden?

(Dat staat allemaal niet op de verpakking)

Als ik nu namelijk iets wil schrijven, druk ik met de punt deuke nin de fondant, schrijven is onmogelijk, de pen "glijdt" niet over de fondant..

Wat doe ik fout?
Of is het gewoon een flut pen  O-)

De kleur moet zilver grijs zijn, maar het is meer blauwig.......

pff....

2

Re: food pen

idd beetje laten drogen en zachtjes erop schrijven. (eventueel tylose, maar dan is het niet eetbaar meer, kan bv. wel op een los schildje)

qwa kleur kan ik je geen advies geven.

Suc6!

Esther1980 schreef:

idd beetje laten drogen en zachtjes erop schrijven. (eventueel tylose, maar dan is het niet eetbaar meer, kan bv. wel op een los schildje)

qwa kleur kan ik je geen advies geven.

Suc6!

hoi esther

ik las je bericht ff maar wat bedoel je met eventueel tylose erin maar dan is t niet meer eetbaar? is dat omdat t dan hard word of bedoel je dat je tylose niet kan eten?? tylose is gewoon eetbaar naar mijn weten .ik heb dus dat zelfde probleem met de foodpen:(

groetjes jolanda

tylose is inderdaad eetbaar, anders gebruik je dat natuurlijk niet in je eetbare producten, dat schept verwarring ;)
Of het lekker is als er veel in zit, is een tweede, maar het is sowieso eetbaar.

De foodpennen zijn inderdaad niet prettig als je fondant nog zacht is. Dan zou ik persoonlijk gaan schilderen met een zacht kwastje

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs