1

Onderwerp: Een leeuw die op een hond lijkt die op een leeuw lijkt

Deze taart heb ik voor mijn zusje mogen maken. Zij is van haar sterrenbeeld een leeuw en wilde dus ook heel graag een taart in de vorm van een leeuw. Toen de taart af was vond ik hem eigenlijk wel een beetje op een hond lijken die dan weer op een leeuw leek. Daar baalde ik natuurlijk wel heel erg van. Misschien wat langwerpig in zijn gezicht geworden ofzo ik weet het niet maar ergens klopt het net niet voor mijn gevoel. Gelukkig vond mijn zusje de taart mega geslaagd en was er wel heel erg blij mee. Maar ergens baal ik toch omdat het net niet meer leeuw is geworden dan dat ik had gehoopt.

Oordeel zelf en tips zijn welkom kan ze goed gebruiken:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7C7IROZ6.jpg

2

Re: Een leeuw die op een hond lijkt die op een leeuw lijkt

Ik vind het een mooie HoLe in one!!!  :thumb:

(Kruising van Hond/Leeuw....  :lol:)

3

Re: Een leeuw die op een hond lijkt die op een leeuw lijkt

Ik vind hem heel erg mooi gemaakt! Ik denk dat ik weet wat jij mist aan de leeuw. Volgens mij is het de snoet, bij een leeuw zie je om zijn mond/neus/kin een aandere kleur, volgens mij wit, zeg maar een ovaal op zijn kant waar de snorharen uitkomen. Maar ik vind hem zo ook heel erg gaaf hoor. Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

4

Re: Een leeuw die op een hond lijkt die op een leeuw lijkt

Haha, ik moest al glimlachen bij de titel. Hij is hartstikke leuk! :lol:

Groetje Nathasja

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

5

Re: Een leeuw die op een hond lijkt die op een leeuw lijkt

Nou ik vind 'm Super! En vind 'm niet op een hond lijken!
Maar het enige wat ik mis en misschien volgens jou meer het Leeuw uiterlijk geeft, zijn de ronde oren. Maar misschien zitten ze er wel maar onder de manen.....

Als ik een leeuw was, zou ik 'm prachtig vinden als ik 'm kreeg en zou ik 'm ook als zodanig herkennen!  :Y

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

6

Re: Een leeuw die op een hond lijkt die op een leeuw lijkt

:D  bedankt voor de berichtjes volgens mij heeft het ook echt iets met de snoet en de oren te maken ik denk dat ie daar wat heeft gemist. hihi het is wel een schattig ding geworden uiteindelijk

7

Re: Een leeuw die op een hond lijkt die op een leeuw lijkt

Ik vind 'm heel erg leuk!!!

Ik zie de vergelijking met de hond wel, maar toch vind ik het een duidelijke leeuw, echt super leuk!!

8

Re: Een leeuw die op een hond lijkt die op een leeuw lijkt

ik vind het toch best duidelijk een leeuw!