Re: Bruidstaart voor Zweden-fans!
hij is echt prachtig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor Zweden-fans!
hij is echt prachtig
Heel leuk! En prachtig gemaakt!
Geweldig is ie, en ik ben een zwedenfan, maar stiekem meer een fan van jou!!! Wat een prachtige eenheid deze taart. Hij heeft ook iets ikea-achtigs, of zie ik dat alleen?
Geweldig!
Ik vind deze taart helemaal mooi!
Super gemaakt en mooi verhaal 
Haha, nee hoor ik (als ikea medewerkster) zie ook het Ikea-gehalte in de Elandjes, erg leuk na-geboetseerd!!
Wat sneu voor het meisje en haar ouders zeg, wat zullen die nog een hoop ziekenhuizen van binnen zien en het meisje is nog maar zo klein, pfffff.
Super taart heb je gemaakt, echt top!!!
Supertaart!!!! 
Heel erg mooi en bijzonder 
wat een prachtige bruidstaart, heel mooi gemaakt. En ook een super ontwerp, erg origineel.
wauw, wat een plaatje!! blijf er naar kijken! klopt gewoon helemaal..! topper!!!

Prachtig!!!!!! 
Wat een enorme prachtige fantastische taart!
Vind de kleuren super!
de diertjes, de bloempjes!Prachtig!!!
Wat een mooie taart, echt superstrak ook!
En die schets, hoe doe je dat? Met de hand of met de pc? Want ook daarvoor diep respect!
Echt supermooi, prachtig bedacht en uitgevoerd ! Mag ik vragen op welke manier of met welk programma jij je ontwerpen tekent?
Bedankt voor alle leuke reacties!
Ik maak de schetsen meestal in Photoshop. En dan een combinatie van tekenen en afbeeldingen van google in het ontwerp plakken zoals de bloemetjes. Ook de elandjes heb ik van een ander documentje gekopieerd en in het onwerp geplakt.
Als jullie vragen hebben over photoshop, wil ik best wel even wat uitleggen hoor!
Groetjes,
Priscilla
Geweldig is ie, en ik ben een zwedenfan, maar stiekem meer een fan van jou!!! Wat een prachtige eenheid deze taart. Hij heeft ook iets ikea-achtigs, of zie ik dat alleen?
Geweldig!
Leuk dat je het zegt (en Mamalein ook trouwens
) Want inderdaad, Ikea heeft wel een kleine rol gespeeld bij het ontwerp!
Het paar houdt niet van felle kleuren en strak design en de bruid noemde nog een keer dat ze de kleuren wat meer Ikea-achtig wilde. Ikea gebruikt vaak de wat gedektere kleuren. Dus ik heb tijdens het ontwerpen ook een beetje de Ikea stoffen, dekbedovertrekken en lampekappen in mijn hoofd gehad!
Leuk dat jullie het een beetje herkennen!
Prachtige taart!
Inderdaad een supergave taart ze zullen er vast erg blij mee zijn geweest 
Wat een mooie en wat een schattig elanden bruidspaar!
Vindt de kleuren ook erg mooi.
Echt super gaaf, hij is zo mooi strak en in evenwicht!
Waaaaaaaanzinnig! Ik blijf er naar kijken...... Super!!!
Ik vind hem helemaal super geweldig mooi ect ect.......................
Als jullie vragen hebben over photoshop, wil ik best wel even wat uitleggen hoor!
Nou mocht je tijd en zin hebben om een paar basis dingen uit te leggen dan hou ik me alvast van harte aanbevolen (een soort how-to photosoep
). Ik heb het op mijn pc, maar ik snap er echt he-le-maal niks van. Ik kom niet verder dan openen, vertwijfeld kijken en sluiten. 
Wat een mooie taart, heel apart!!
Mag ik hem opslaan?? Hebben zelf Noorse vrienden en wie weet gaan die toch ooit ook nog trouwen
, die elandjes zijn zo schattig! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart voor Zweden-fans!