51

Re: [Metamorfose] Ken omgetoverd tot Barbie

Ziet er mooi uit hoor. Achterkant van het lijfje heb je ook mooi gedaan, met die gestikte bandjes op de rug.

Ha,moest wel even lachen toen ik het topic las, Ken word barbie, ik dacht eerst aan een mannelijke barbie!!!haha
Nou ik ben blij dat je dit hier hebt neergezet,ga de volgende keer ook mijn mengkom gebruiken!!!!Hoef dus geen (dure_wondermold of magicmold aan te schaffen!!
Ik vind je barbie super mooi gelukt!!!!
Groetjes Darlene

53

Helemaal geweldig! Heb een aanvraag voor zondag dus ga het meteen uitproberen. Maak je trouwens een gat bovenin lijkt mij om de barbie in te steken? en kan je er ook een complete barbie in doen dus met benen?

54

heb je geen flowernail gebruikt??

55

kaatjekeutel schreef:

Helemaal geweldig! Heb een aanvraag voor zondag dus ga het meteen uitproberen. Maak je trouwens een gat bovenin lijkt mij om de barbie in te steken? en kan je er ook een complete barbie in doen dus met benen?

Ik heb de barbie mét benen gewoon in de taart geduwd. Ze kan best wel tegen een stootje hoor....  :lol:

Volg je hart...want dat klopt!

56

ouafae schreef:

heb je geen flowernail gebruikt??

Nee....heb ik niet gebruikt en tóch ging het goed..... :D

57

Ik heb haar ook met benen en al erin geduwd. Ik had wel een ondertaart anders had ik wel de benen eraf moeten halen want dan was ze te lang geweest. Ze staat in de parade trouwens.

`Nou, super gelukt toch?

59

Inge's Taarten schreef:

`Nou, super gelukt toch?

Jazeker. Alleen de biscuit zat vast onderin mijn Kenwood mengkom maar goed dat heb ik redelijk los gekregen en verder met afsmeren zie je er niks meer van. Al met al een geslaagde missie geworden  :D

60

mniek schreef:
kaatjekeutel schreef:

Ik heb de barbie mét benen gewoon in de taart geduwd. Ze kan best wel tegen een stootje hoor....  :lol:

Met benen zo door de vulling heen geduwd?!?!?
Dan ga ik morgen ook een barbie halen en zaterdag mijn eerste ken-barbie bakken.... Wat denk je voor hoeveel personen hij ongeveer geweest is??

Groetjes, Dorothea.

61

Heej...ineens zie ik mijn topic van láááng geleden weer bovenaan staan. Leuk!

Dot schreef:

Met benen zo door de vulling heen geduwd?!?!?
Dan ga ik morgen ook een barbie halen en zaterdag mijn eerste ken-barbie bakken.... Wat denk je voor hoeveel personen hij ongeveer geweest is??

:Y  Gewoon haar benen door de taart mét vulling heen duwen. Ze is niet van suiker.... :lol:
En op de site van felicitaartjes staat de wondermold van Wilton aangegeven voor 16-20 personen. Dat aantal red je met je Kenwood-bakvorm met gemak! Eerder 20 personen dan 16 zou ik zeggen.

62

het is alleen zo, dat ik de kenwood 264 heb, mijn vorm is bijna 24 cm diameter, maar ook zo;n 4,6 liter... hij loopt ook onderin niet zo taps als die van de kennie.... zit zo in dubio!

Groetjes, Dorothea.

63

Dot schreef:

het is alleen zo, dat ik de kenwood 264 heb, mijn vorm is bijna 24 cm diameter, maar ook zo;n 4,6 liter... hij loopt ook onderin niet zo taps als die van de kennie.... zit zo in dubio!

Gewoon proberen meid. Wat heb je te verliezen?? Of is het een opdracht?

64

idd, maar ik ga hem zaterdag wel bakken en zie dan nog wel hoe hij eruit komt
heb nog een troef achter de hand, dat ik mijn zus laat bakken in haar kennie-bak, ik zie haar zondag....

Groetjes, Dorothea.

65

Snik en dan zit ik dus met een Magic Mold die ik gekocht had omdat die ook een mooie overgang ( taille) had maar er zit zowel in de Mold een gat als ook in het onderplaatje en het staafje zou er zo gezegd los in moeten komen.
GGGGGggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

66

volgens mij is er dan iets mis met je mold??

Groetjes, Dorothea.

67

Dot schreef:

volgens mij is er dan iets mis met je mold??

dat denk ik ook maar volgens de leverancier niet.
...Ik had er al een topic over geopend en weet nu zeker dat ik 'm ga terug sturen en elders nog een keer mijn geluk ga beproeven.
Mijn kom van de Bosch keukenmachine is te breed voor zoiets.

68

Haha ik had iets heel anders verwacht bij je titel!  :lol:
Maar heel gaaf gedaan!

''Succes is niet het einde en falen is niet fataal... Het is de moed om door te gaan dat telt!''

69

heleena schreef:

Snik en dan zit ik dus met een Magic Mold die ik gekocht had omdat die ook een mooie overgang ( taille) had maar er zit zowel in de Mold een gat als ook in het onderplaatje en het staafje zou er zo gezegd los in moeten komen.

Aan het staafje zit volgens mij een moertje dat je los kan draaien, om het onderplaatje en de kom op elkaar te bevestigen. Dus staafje in de vorm en het moertje aan de buitenkant onder het onderplaatje.

Althans, voor zover ik het even snel heb gezien. Ik heb hem gisteren bij de Makro meegenomen. ;)

~ Never waste a good crisis... ~

70

Whoehahaha moet er even over nadenken maar hij is super!!! Mooie metamorfose hoor!!!  :lol:

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

71 Laatst bewerkt door heleena (07-09-2011 17:13)

Jultie schreef:
heleena schreef:

Aan het staafje zit volgens mij een moertje dat je los kan draaien, om het onderplaatje en de kom op elkaar te bevestigen. Dus staafje in de vorm en het moertje aan de buitenkant onder het onderplaatje.

Althans, voor zover ik het even snel heb gezien. Ik heb hem gisteren bij de Makro meegenomen. ;)

...dat heb jij dan goed gezien... ;)
Ik heb dus toch een pakket gekregen waarvan onderdelen ontbreken.  :D
Bij die van mij hoort dus nog een plaatje en een schroef bij ...het staafje wordt dan op een puntje van het plaatje gezet.
Vandaag een nette mail gekregen met excuses en dat het spul nageleverd wordt.  ;)
Zie voor foto's het andere topic over de Magic Mold en onderdelen.  :Y

72

marlies schreef:

Whoehahaha moet er even over nadenken maar hij is super!!! Mooie metamorfose hoor!!!  :lol:

Het was inderdaad een steengoede titel.
Gelukkig is het kwartje bij jou ook gevallen.  ;)

73

...en met mijn magic mold is het ook goed gekomen.
De leverancier heeft heel netjes een excuus mailtje gestuurd en de ontbrekende bout en schroef nagestuurd.

74

super becankt voor de tip kan ik mijn kom van mijn kennie ook daarvoor gebruiken

doe je het ook zonder heating core

tips en trucs zijn altijd welkom!!!!

75

We halen deze 'ouwerd' nog eens naar boven  :lol:
kan dit ook met de kitchenaid?  :cool: