1

Onderwerp: melk, ei, glutenvrije prints

haj, mijn dochter wil graag een dora taart maar dan een "plaatje" ipv een puzzel of iets....

nu dacht ik makkie... maar nu lees ik op een site dat er in ouwel E1420 zit.... dat zijn toch tarwezetmelen??

weet iemand een andere manier om een foto op de taart te krijgen??

2

Re: melk, ei, glutenvrije prints

In ouwel zit ook melk.

E1420 zit ook in frostysheets. Staat overigens niet bij dat het gluten bevat  :think:

In icing sheets (zie link: http://www.deleukstetaartenshop.nl/eetb … -5104.html ) zit op het eerste gezicht geen ei, geen melk en geen gluten.

Deze producten staan geen van allen bij de "glutenvrije producten" in de hebshop. Dus blijft twijfelachtig.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

ik ben niet zo van de e-nummers :/  maar ik zocht het op en kreeg dit:

1400 tot en met 1451 zijn deriviaten van tarwe of gerst.... dus kan het miniscule sporen van gluten bevatten

4

*-_astrid_-* schreef:

ik ben niet zo van de e-nummers :/  maar ik zocht het op en kreeg dit:

1400 tot en met 1451 zijn deriviaten van tarwe of gerst.... dus kan het miniscule sporen van gluten bevatten

Zou ik dat dus sowieso niet doen. Blijven icing sheets over. Zijn wel dames hier op het forum die daarop kunnen printen....

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

5

k zie geen e nr staan op de verpakking. Mocht je de ingredienten willen weten die er in zitten dan mail je me maar.
Kan eventueel ook voor je printen

en verzenden????

ik wil wel graag de ingrediënten, en ook die van het printinkt als dat kan.... :9