1

Onderwerp: wat zouden jullie doen

Hallo,

ik ben bezig met eerste bruidstaart. Nu heb ik er 3 gebakken. Maar de onderste is niet zo hoog als die andere twee. Maark dat wat uit of zeggen jullie gewoon laten. Of zeggen jullie die andere twee net zo hoog snijden. Wat ik eigenlijk zonde vind maar wil graag jullie ervaren mening.

2

Re: wat zouden jullie doen

:think: hoeveel is het verschil?

Kun je niet een nieuwe onderste bakken, of is dat een grootte die je nooit meer gebruikt?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Hoi,

Heb je nog een mogelijkheid om de onderste over te bakken?
Als je dat niet hebt, dan zou ik de overige 2 aanpassen aan de 1e, zodat ze allemaal gelijk zijn. Hopelijk hoef je er niet al te veel van af te halen.
Het maakt wel degelijk uit, want je ziet het resultaat wel als je bruidstaarten gemaakt zijn. Tenminste als je deze gaat stapelen.
Ik denk dat je het zelf ook niet mooi zou vinden als er een ongelijke taart tussen zit. Dus ja soms moet er iets over, achteraf ben je dan wel blij dat je dat toch gedaan hebt, voor een mooier geheel.
Succes ermee.

4

Het verschil is 3 cm de kleine is 10 de middelste ook 10 en de onderste 7 cm.

Ja heb ik ook aan gedacht opnieuw bakken. Maar was juist blij dat ik ze nu allemaal af had haha. En vroeg me af wt jullie zouden doen in z'n geval

5

saskia: ja dat idee had ik ook wel hoor dat het mooier zou zijn als het allemaal gelijk zou zijn. Heb al heeeeel wat bruidstaarten zitten bewonderen.

Maar vraag me af of 7 ook hoog genoeg is of dat jullie 10 toch mooier vinden.

Nu ik toch bezig ben. Ze willen hem gevuld hebben met aardbeienmouse en bakkersroom maar wil een derde laag want ze zijn natuurlijk hoog. Wat zou er bij kunnen? Aardbeienjam of hebben jullie andere lekkere opties?

Alvast bedankt.

Teetje schreef:

saskia: ja dat idee had ik ook wel hoor dat het mooier zou zijn als het allemaal gelijk zou zijn. Heb al heeeeel wat bruidstaarten zitten bewonderen.

Maar vraag me af of 7 ook hoog genoeg is of dat jullie 10 toch mooier vinden.

Nu ik toch bezig ben. Ze willen hem gevuld hebben met aardbeienmouse en bakkersroom maar wil een derde laag want ze zijn natuurlijk hoog. Wat zou er bij kunnen? Aardbeienjam of hebben jullie andere lekkere opties?

Alvast bedankt.

Chocoladecreme,mmmmmmmmmmmmmmm

7

En dat maak ik met botercreme en chocoladepasta???

8

heb het al gevonden

Teetje schreef:

En dat maak ik met botercreme en chocoladepasta???

Hoi,

Nee nooit met chocoladepasta hoor, dat is veel te vet om te gebruiken. Gewone chocolade repen gebruiken of wat erg lekker is:
chocolade van callebout. Als je die hebt gebruikt, wil je geen andere chocolade meer!

10

:think: niet iedereen houdt van chocola (ja, heeel raar O-)  ;) ); wel effe overleggen met bruidspaar lijkt me zo

11

Oke, en waar vind ik die callebout chocolade? En moet ik chocolade smelten neem ik aan en dan door de botercreme doen?

12

Callebout koop je bij de Makro, bij diverse webshops, bij winkels...
effe zoeken op Callebout gallets :Y