1

Onderwerp: Nu heb ik er genoeg van!

Ik kan gewoon geen mooie foto's maken :(  :(  :(

Deze taart was mooi en strak, ik was erg tevreden en dan ga ik op vrijdagochtend een foto maken en ik heb dus geen witte muren of iets in huis dus maar even buiten op de (te kleine) fotostudio. Waardeloos!!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-G7HQRK7O-D.jpg

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

2 Laatst bewerkt door joynme (06-09-2011 12:56)

Re: Nu heb ik er genoeg van!

:lol: maak dan ook niet zulke grote taarten. Maak ze dan passend voor in je fotostudio, weet ik zeker dat het wel gaat lukken :lol:

Nee, alle gekheid op een stokje. Je moet een (stuk)laken spannen aan een lat en dan kan je op elke plek een grote studio maken  ;)

mooie taart trouwens

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Prachtige bruidstaart!!!  :thumb:
En ja.........je kunt niet overal goed in zijn toch?!
Het gaat erom dat wij hem kunnen zien en dat kunnen we dusss.... :lol:

Groetjes, Angela

4

Angela71 schreef:

Prachtige bruidstaart!!!  :thumb:
En ja.........je kunt niet overal goed in zijn toch?!
Het gaat erom dat wij hem kunnen zien en dat kunnen we dusss.... :lol:

ja maar met een mooi achtergrondje en goede belichting is hij echt mooier. In het echt was hij veel mooier, het lint glanste zo mooi en de kleur was zo mooi ivoor.. nu zie je alleen een flets geval :(

5

Jammer joh! daar zou ik ook zo van balen!! (ookal is je taart echt mooi hoor!)
Maar waarom wilde je juist een witte achtergrond?? Ik gebruik vaak een rol effen behang of inpakpapier. (heb een doos vol rollen onder mijn bed liggen in allerlei kleuren :D )

6

Mijn tip: Volg een dagworkshop van junglefrog! Echt super workshop waar je met een paar kleine aanwijzingen mooie foto's leert maken!!

leuke taart trouwens! ;-)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

Nou, vind hem toch mooi hoor.......en met een beetje knippen in je foto zie de buitenste randen niet meer en lijkt het ook alweer heel anders.........maar heb het ook wel eens.......als ik eenmaal in baalstemming ben, wil niets meer goed genoeg zijn!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

8

leonietje schreef:

Jammer joh! daar zou ik ook zo van balen!! (ookal is je taart echt mooi hoor!)
Maar waarom wilde je juist een witte achtergrond?? Ik gebruik vaak een rol effen behang of inpakpapier. (heb een doos vol rollen onder mijn bed liggen in allerlei kleuren :D )

Geen idee eigenlijk... best een goede tip ook! Ik heb veel rollen behang! Het gaat met name om licht.
Ik wil graag naar Jungle Frog, alleen zit ze nogal ver weg en tijd he... had ik maar tijd!

ik vind dat groene lint echt heel mooi, nog niet zo vaak gezien bij een bruidstaart geloof ik, super leuk

een grote lamp erbij en inderdaad behangrollen of een rolgordijntje gebruiken hoor ik ook nog wel eens.

10

Je taart is echt heel erg mooi. Ik heb echt hetzelfde probleem als jou. Ik baal altijd als ik mijn foto's terugkijk, in het echt zijn de taarten gewoon mooier. Ik moet eigenlijk ook maar eens zo'n fotostudio aanschaffen.
Maar aan je taart ligt het zeker niet, want hij is echt heel erg mooi :thumb:

11

Je taart is prachtig... en de foto's.... tja... that's why god invented photoshop!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-I3UYIW7E.jpg

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

12 Laatst bewerkt door Angela71 (06-09-2011 20:55)

Je hebt helemaal gelijk! Met achtergrondje is hij nog mooier!!!  :Y

Ik vind het trouwens heel knap hoe mensen dit kunnen.
Ik ben niet zo goed in foto's nemen en niet zo goed met de computer.  :s

Groetjes, Angela

Prachtige taart!! Heel sjiek met de roosjes  :thumb:  Misschien een tip voor de foto: als je verder van de taart af gaat staan en dan inzoomt krijg je een kleinere achtergrond en een grotere taart. Klinkt een beetje vaag, maar probeer het eens dan zal je zien wat ik bedoel. Als ik een grote taart op de foto wil nemen sta wel zo'n 3 meter van de taart af en dan inzoomen.

Succes!

14

oh Glamour dank je wel!!!! Echt heel lief van je, ik ga hem opslaan!
En Linda ik snap wat je bedoelt! Ik zal het eens proberen, maar deze taart was echt te groot!

Glamour echt nogmaals bedankt, lief dat je daar zomaar tijd voor maakt.

15

Graag gedaan hoor!  :)

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

16

Linda Ravensbergen schreef:

Prachtige taart!! Heel sjiek met de roosjes  :thumb:  Misschien een tip voor de foto: als je verder van de taart af gaat staan en dan inzoomt krijg je een kleinere achtergrond en een grotere taart. Klinkt een beetje vaag, maar probeer het eens dan zal je zien wat ik bedoel. Als ik een grote taart op de foto wil nemen sta wel zo'n 3 meter van de taart af en dan inzoomen.

Succes!

Dat doe ik met de cupcakes ook altijd. Zover mogelijk vanaf en dan met de macro lens inzoomen  :Y  Dat werkt heel goed.

En ik vind het een erg mooie taart.  :)