1 Laatst bewerkt door Kimmie1984 (06-09-2011 16:22)

Onderwerp: Plaatjes MJ en zwangere Blond:)

Twee plaatjes die op een taart gaan komen. De eerste, Michael, zal waarschijnlijk boven op een taartje voor mezelf komen :) . Was leuk om te maken, maar wel moeilijk om hem lijkend te krijgen!! Met dank aan 'Hare Zoetigheid' voor het plaatje ;)

De tweede is voor een nichtje dat pas zwanger is, als alles over een paar weken nog steeds goed gaat, krijgt zij een taartje met deze erop. Hij ziet er nu een beetje saai uit voor Blond vind ik, maar er komt natuurlijk nog een gekleurde rand om heen en de taart zelf is natuurlijk ook in een mooie kleur :Y  Dus dan zal het er al weer heel anders uitzien.

Feedback is welkom, dan kan ik de plaatjes eventueel nog wat aanpassen voor ze op de taart gaan :)

Komen ze:

https://lh4.googleusercontent.com/-loqPpVq4VP8/TmY4kOBJN7I/AAAAAAAABDc/Rfn0wowJ5w0/s512/DSC01244.JPG

https://lh5.googleusercontent.com/-ckckDM0pCsI/TmY4g207eyI/AAAAAAAABDY/vyBZ2RFTSQQ/s512/DSC01245.JPG

Lieve groetjes!!
Kim

2

Re: Plaatjes MJ en zwangere Blond:)

Ik zou zeggen niets meer aan doen!  :thumb:
Zien er beide heel mooi uit, en michael is goed herkenbaar hoor.

Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

3

WOW. MJ, FANTASTISCH!!!. Blond, super!

4

Marlieke schreef:

Ik zou zeggen niets meer aan doen!  :thumb:
Zien er beide heel mooi uit, en michael is goed herkenbaar hoor.

Helemaal mijn eerste gedachte....niks meer aan doen, top!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

5

mooi ,zo laten  :thumb:
grt Carla

6

super mooi zeg. ff vraagje waarom heb je de handen niet verder omlijnt? verder echt super nice  :thumb:

7

janeway schreef:

super mooi zeg. ff vraagje waarom heb je de handen niet verder omlijnt? verder echt super nice  :thumb:

Ik was bang dat het te 'opgepropt' eruit zou gaan zien... De vingers zijn al zo priegelig en als er dan nog 2 lijntjes tussen komen...
Ik durfde het niet goed. Denk je dat het mooier is om ze wel te omlijnen??

Lieve groetjes!!
Kim

8

ik heb er zelf nog niet echt ervaring mee dus kan ik niet zeggen maar viel me zo op misschien kan iemand die het vaker doet daar beter op antwoorden. vind het verder super gedaan wou dat mij dat zo lukte.

9

heel mooi gemaakt zeg!
hoe kom je aan die afbeelding van blond? zou hem graag willen gebruiken voor een vriendin die zwanger is.

Life is what happens to you, will you'r busy making other plans...

10

MJ is helemaal super!  :Y  :thumb:

Super mooi gedaan!

I just love cake!
Groetjes Laura

Heeej!!!
Dank je!
Het is je goed gelukt zeg, wat een werk he?!;)
Dacht dat ik naar die van mij aan t kijken was!!!! :D
Beniewd naar de taart!

13

starshine schreef:

heel mooi gemaakt zeg!
hoe kom je aan die afbeelding van blond? zou hem graag willen gebruiken voor een vriendin die zwanger is.

Het plaatje heb ik gevonden via google/afbeeldingen en dan blond en zwanger intoetsen:)

Lieve groetjes!!
Kim

14

Kimmie1984 schreef:
starshine schreef:

heel mooi gemaakt zeg!

Het plaatje heb ik gevonden via google/afbeeldingen en dan blond en zwanger intoetsen:)

logisch, dank je!  :)

Life is what happens to you, will you'r busy making other plans...

15

MJ is geweldig goed gedaan en blondje is een schatje