1

Onderwerp: [wie weet]ik zoek idee voor vertellen geslacht baby,dit geval jongetje

het schijnt in Amerika razend populair te zijn om het met een taart te vertellen of het een jongen of meisje wordt,dus binnenkant blauw in dit geval -jongentje ik denk tikje blauw van b.v. sugarflair kan dat ? in de beslag mee mixen,maar wat zet je er dan als decoratie op ?? weet het ff niet dus heel graag ideeén
grt Carla

2

Re: [wie weet]ik zoek idee voor vertellen geslacht baby,dit geval jongetje

ik zou er een neurtrale baby taart van maken...
helemaal wit of zo...

babytje erop, en van die baby decoraties uit die leuke malletjes :D

zoiets...  :think:

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

3

Een blauw en een roze schoentje met een vraagteken erbij en de taart een neutrale kleur?

4

groen voor de buitenkant. Wordt geloof ik vaker daarvoor gebruikt als unisex kleur

5

Op 14 augustus heeft mijn zus ook zo'n taart gepresenteerd om onze familie te laten weten wat het geslacht van haar baby'tje zal zijn.
Je kan het zien in dit onderwerp:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=161423

Ik had die taart voor haar gemaakt, en roze gebruikt dus voor een meisje (gewoon americolor kleurstof door het beslag gedaan - tip: het ongebakken beslag mag best nog lichtjes kleuren, want de kleur wordt nog veel heviger bij het bakken).

De familie vond het reuzespannend!

Misschien brengt mijn taart je wel op ideeën.

Succes ermee!

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

6

wat een leuk idee!!!!!!!!!!! ik kwam laatst een kennisje tegen die op alle dagen loopt. Ik vroeg:weet je al wat het is? Zij zei: ja, een meisje. Had het niet verwacht dat ze dat zo maar zou zeggen :)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

7

Ik zou hem mischien ook wit met blauw & roze doen vraagtekens ofzo

en dan de binnenkant in de juiste kleur blauw dus :lol:

Lieve groetjes van Nicole