Re: Bruidje met haar gommetje
Ongelooflijk, hoe krijg je het uit je vingers! Die bruidsjurk met al de details, het boeket, de stropdas van de bruidegom, zijn stoppelbaardje...ik ben nog steeds mijn kin aan het oprapen, wauw wauw wauw !!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bruidje met haar gommetje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ongelooflijk, hoe krijg je het uit je vingers! Die bruidsjurk met al de details, het boeket, de stropdas van de bruidegom, zijn stoppelbaardje...ik ben nog steeds mijn kin aan het oprapen, wauw wauw wauw !!!
Knap hoor!
Zie ik trouwens goed dat je het paartje gewoon op een plateau hebt te staan? Staat die man los? (zonder prikkers is z'n benen zeg maar
)
Hoi Iris de bruidegom staat los op het plateautje maar wel met prikkers in de benen 
Oh Nicole, wat een prachtstel !
Héél knap gedaan hoor. Wat een uitstraling.
erg onder de indruk, kan me bijna niet voorstellen dat je het zelf hebt geboetseerd! echt!?
dan heb je wonderhanden! ze zijn prachtig! 
Mooi! Super knap hoe je dat toch maakt!
Dank jullie wel dames....wat een leuke reacties.
En ja hoor starshine ....toch heb ik dit gemaakt met mijn eigen handjes 
Dank jullie wel dames....wat een leuke reacties.
En ja hoor starshine ....toch heb ik dit gemaakt met mijn eigen handjes
dan zou ik je handen eens goed verzekeren! 
wauw!
nicole th schreef:Dank jullie wel dames....wat een leuke reacties.
En ja hoor starshine ....toch heb ik dit gemaakt met mijn eigen handjesdan zou ik je handen eens goed verzekeren!
....die vind ik goed!!!! 
Ik denk eraan om de bruidegom te onthoofden
, maar dan eerst een nieuw hoofd van een ventje maken en als die mooier is als de huidige dan vrees ik ervoor dat die eraan moet geloven 
Wow echt prachtig wat een leuk paar wou dat ik ook zo goed zou kunnen boetseren moet toch maar eens een boetseerworkshop gaan volgen hahahahah
Ik denk eraan om de bruidegom te onthoofden
, maar dan eerst een nieuw hoofd van een ventje maken en als die mooier is als de huidige dan vrees ik ervoor dat die eraan moet geloven
wahhahaahh 
Ik vind ze geweldig! Geef je toevallig ook boetseerworkshops?
Wow geweldig zeg!!!!
OMG, wat knap!! Ik ben echt deeply impressed!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bruidje met haar gommetje