1

Onderwerp: Wondermold of Kennie-kom

Mijn titel zegt het al een beetje. Ik wil voor de verjaardag van mijn dochter een barbie taart maken. Nu is de wondermold bij de Makro deze week niet duur. Maar ik heb ook een kenwood pattisier.....

Iemand ervaring hiermee? Wordt een biscuit in die mengkom gebakken net zo mooi bruikbaar als de wondermold of is de wondermold gewoon veel handiger en zeker nu deze in de aanbieding is?

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

2

Re: Wondermold of Kennie-kom

Ships, volgens mij sta ik niet goed. Zal mezelf even melden.

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

3

Cindy_K schreef:

Ships, volgens mij sta ik niet goed. Zal mezelf even melden.

Dank je wel voor het melden! Bij deze [MOVE] Bakken&Vullen

4

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=75230

Don't just dream your life, but live your dreams too!

5

dank je voor de link. Nou dat geld voor de wondermold houd ik lekker in mijn zak. Assepoester wordt met de kennie gemaakt!

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

6

ik gebruik de bolle glazen schaal van de blokker(staat bij de magnetron spullen), gaat super, kun je dan in 3en snijden en vullen, wel een uur in de oven op 180graden. Komt er soms een beetje bovenuit, maar dat is maar heel weinig.succes.

7

Cindy_K schreef:

dank je voor de link. Nou dat geld voor de wondermold houd ik lekker in mijn zak. Assepoester wordt met de kennie gemaakt!

Geldt voor mij ook. Bedankt Cindy  :thumb::thumb: Voor vrijdag heb ik mijn eerste prinsessentaart en ik had al 2 tulbanden gevonden. De grote en kleine van de Hema. Maar ik zat een beetje met het vullen en het bijsnijden (de ribbels eraf). Dat hoeft nu niet meer! Ben benieuwd of het bakken goed gaat.... :think: