1 Laatst bewerkt door Theatje (07-09-2011 03:03)

Onderwerp: [FEEDBACK]nieuwe baby in doopjurk!!

Na de feedback op mijn baby in doopjurk, ben ik een nieuw meisje gaan maken. Ben benieuwd wat jullie er nu van vinden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PZKT33EU-G.jpg
Door de tip van Willemz heb ik de beentjes krom gemaakt.
Debster vond haar net een aapje! dus nu hoop ik minder aapachtig :lol:
Pennyroyalthe gaf de tip van het speentje in de hand.
Sasba;minder wenkbrauwen en Lenney vond het hemeltje te veel en gaf de tip voor het lokje haar onder het mutje uit.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TGX4MW3U-G.jpg

Ik heb alle tips meegenomen want ik heb geen verstand van baby's! Wij zelf hebben nooit een kindje gekregen en zo zie je ,dan vergeet je toch een hoop!
Daarna ben ik de baby'tjes van Anna Geddes gaan bekijken en dat heeft wel geholpen.Bedankt voor het kijken en feedback,groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

2

Re: [FEEDBACK]nieuwe baby in doopjurk!!

ik vind het babietje er geweldig leuk uitzien.
erg schattig met jurkje en kleedje.

3

Ik vond je vorige babietje er al geweldig mooi uitzien, ontzettend knap geboetseerd ook! Maar deze is helemaal GE-WEL-DIG! Denk omdat haar beentjes gebogen zijn  :thumb:

4

Ah, wat een schatje!

Don't just dream your life, but live your dreams too!

5

Ooooooooo wat is ze lief en wat leuk dat ze tong aan iedereen laat zien  :lol:  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

Ik vind het veel meer baby dan de vorige en dus een goede verbetering. Alleen ik vind die tong een beetje raar. Volgens mij kan een baby de tong ook helemaal niet zo ver uitsteken...

Life is what you bake it.

7

Hij is super, hoor...ik bedoel zij, hihi!
Heb je een workshop gedaan of ben je gewoon een natuurtalent?
Al wat ik van je zie is zooo knap gemaakt :thumb:

groetjes Jolanda

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda

8

vind het knap gemaakt  :thumb: ,maar ikzelf zou niet die tong zo doen,maar dat is mijn mening hoor ;) verders is ze top
groetjes Carla

9

Ik vind m erg leuk!
Alleen heeft ze nou oorbellen??

En om eerlijk te zijn vind ik het voetje van het rechterbeen meer op een linkervoetje lijken, maar dat kan ook door de foto zijn hoor..

Zo met die speen en knuffel vind ik echt helemaal leuk

heel mooi, echt mooier dan de vorige, het tongetje had ik persoonlijk iets korter gemaakt, maar ik zou ht je niet na kunnen doen.

cake my day

11

leuk!

12

Haha...wat een koppie!!! Vind dat tongetje juist zo leuk!! 'k Wordt helemaal vrolijk van dit kindje!! :lol:

Groetjes van Marjon

13 Laatst bewerkt door Theatje (07-09-2011 03:19)

Bedankt voor de leuke reacties!
Grappig om te lezen dat veel van jullie een verschillende mening over het tongetje hebben! ik vind het zelf wel grappig maar ik ga het tongetje wel iets inkorten. En Jolanda; Nee ik heb nog geen workshop gedaan maar in oktober heb ik mijn eerste ;) Ene,,als ik jouw naam zie ga ik altijd even bij je kijken omdat je zulke mooie dingen maakt  :thumb:
Pompidom86 Ja zeker, ze heeft oorbellen in :o beetje italiaans denk ik.(aanstaande vader 1/4 italiaan) Inderdaad het lijkt wel een linkervoetje :think: Ga haar weer even uitpakken en kijken!
Jurgen; Ik zelf word ook erg blij van dit kindje maar dat heeft te maken met het fijt dat ik weer 'oudtante'word :)

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

14

heel erg mooi  :)

15

Theatje schreef:

Bedankt voor de leuke reacties!
Grappig om te lezen dat veel van jullie een verschillende mening over het tongetje hebben! ik vind het zelf wel grappig maar ik ga het tongetje wel iets inkorten. En Jolanda; Nee ik heb nog geen workshop gedaan maar in oktober heb ik mijn eerste ;) Ene,,als ik jouw naam zie ga ik altijd even bij je kijken omdat je zulke mooie dingen maakt  :thumb:
Pompidom86 Ja zeker, ze heeft oorbellen in :o beetje italiaans denk ik.(aanstaande vader 1/4 italiaan) Inderdaad het lijkt wel een linkervoetje :think: Ga haar weer even uitpakken en kijken!
Jurgen; Ik zelf word ook erg blij van dit kindje maar dat heeft te maken met het fijt dat ik weer 'oudtante'word :)

Dankjewel Thea, hetzelfde heb ik nou ook als ik jouw naam zie!! hahahah Nou tot heel gauw dan maar weer, en superr leuk dat je een workshop gaat doen al vind ik niet dat je die nodig hebt... ;)

Dat gaat er wel in...tussen neus en kin!
groetjes Jolanda