1

Onderwerp: Op maandag bakken, op woensdag uitdelen?

Hallo,

Ik hoop dat ik hier goed zit?

Ik moet voor de verjaardag van mijn nichtje zo een 30 cc's bakken. Deze moet ze uitdelen op woensdag 14/09 op school.

Kan ik ze maandag 12/09 dan al bakken en bekleden en dan eventueel invriezen? (Moet nog leuke ideeen op doen voor bekleden)

Of kan ik ze maandag bakken, dinsdag bekleden (ik moet ze dinsdagavond naar mijn zus brengen) dan staan ze dinsdag bij mijn zus in de ijskast tot woensdag. Ze mogen ze pas rond 10 uur opeten op schoo.

Ik hoop dat jullie me helpen willen?/kunnen?

2

Re: Op maandag bakken, op woensdag uitdelen?

Kan best hoor, maar ik zou ze niet in de koelkast zetten, dat droogt uit. Dus gewoon op een koel plekje in huis. De ene dag bakken, dinsdag decoreren. Of er moet een slagroomvulling inzitten, tja dan moeten ze natuurlijk wel in de koeling.
Ik bewaar ze tot het decoreren altijd gewoon in een pedaalemmerzak, klinkt misschien raar maar zo blijven ze lekker en drogen ze niet uit.
Succes met bakken en gefeliciteerd.

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

3

Mirzan, in een pedaalemmerzak buiten de vriezer/ijskast?

ik bewaar ze in een pedaalemmerzak in de vriezer, in de ijskast én erbuiten :D

5

Dank je wel! :D

Hoelang blijft dat goed in de vriezer? Ik moet nl ook meteen een 3-lagen taart maken en wil die eigenlijk ook al voorbakken en in de vriezer bewaren tot ik hem kan bekleden.

6

Tot 1 maand in de vriezer kan best met je cc's hoor. Ik stop ze ook in een pedaalemmerzak. Taarten vries ik nooit zo lang in dus geen idee.

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten

7

Top, dank je wel! Dan ga ik al iets eerder beginnen met bakken :D

Hoe kan ik ze dan het beste ontdooien? In de ijskast of buiten de ijskast? En in de pedaalemmer zak of die eraf? :o