Re: even een stressmomentje, de 1e penseelstreken op een bruidstaart....
Wat een gave taart!!!
Groetjes Chantal
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » even een stressmomentje, de 1e penseelstreken op een bruidstaart....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een gave taart!!!
Wauw een echte mooie bruidstaart

Ik sluit me aan! Gaaf!!!!! 
Wauw wat mooi zeg!
Wow Bianca, wat een ongelooflijke beauty van een taart!!
Waanzinnig!!!
Bedankt allemaal voor jullie lovende woorden, erg fijn te lezen!
@ wampie, je mag de taart als voorbeeld gebruiken hoor, maar waarom naar de bakker...? er zijn vast taartenbaksters genoeg hier op het forum die bij je in de buurt wonen en graag je bruidstaart willen maken
Dat is natuurlijk ook mogelijk. Ik heb nog tot mei volgend jaar, dus zal binnenkort maar een oproepje doen. Jammer dat jij niet in de buurt woont want ik vind de taart nog steeds heel mooi, maar dan in paars wit en zilver (mijn themakleuren!)
Heel erg mooi,prachtige taart is het 
Prachtig! 
wauw wat een prachtige taart! 
echt 1 van de mooiste bruidstaarten die ik gezien heb. hou ook erg van die kleuren. maar zeker een super uitovering. geweldig gedaan!
gr. christa
Super vet. Hoe lang ben je hier wel niet mee bezig??
Zooo mooi!!! 
Super vet. Hoe lang ben je hier wel niet mee bezig??
Valt nog mee hoor de tijd die erin zit.
De bloemen kun je van te voren al maken zodat ze uit kunnen harden, al met al was ik eerder klaar dan ik vooraf had bedacht (deze keer heb ik me aan de planning gehouden
goede voorbereiding scheelt al heel veel tijd)
Super mooi!!!! Ik schilder vaak ook dingen op de taart, komt soms veel netter uit.. en dit geeft helemaal een super mooi effect!
Taart bekleed met fondant of marsepijn?
Echt super!!

Heel chique met die donkerblauwe kleur!!
Heel mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » even een stressmomentje, de 1e penseelstreken op een bruidstaart....