1

Onderwerp: Amazon

Amazon.com, .co.uk, .de Deze laatste zou zelfs gratis bezorgen in Nederland (zie: http://www.webwinkelweblog.nl/logistiek … land.html)

Helaas versturen ze dus blijkbaar bepaalde producten niet naar mij. Ik heb op alle 3! geprobeerd om koekjesuitstekers te bestellen, maar geen van 3 wil ze naar mij versturen, onder het mom dat bepaalde artikelen niet naar mijn adres verstuurd mogen worden.

Het gaat :x om KOEKJESUITSTEKERS! Niet om machinegeweren :s
Weet iemand hoe dit zit.

Volgens mij sta ik (nog) nergens te boek als terrorist of zo :think:
Die paar bekeuringen (hardrijden en foutparkeren) daargelaten :o

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

2 Laatst bewerkt door Leef! (06-09-2011 11:19)

Re: Amazon

Maar heeft dat niet te maken met het niet mogen exporteren/importeren van bepaalde producten? Door bijvoorbeeld invoerrechten of dat producten niet in Nederland bekend staat als 'safe'?

Hier staat ook meer info: .amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=524836

Don't just dream your life, but live your dreams too!

3

Koekjesuitstekers, waarvan 1 van Wilton?

Lijkt me toch niet, maar je weet maar nooit, ik denk dat ik Duitsland maar iemand opsnor die het voor mij kan ontvangen O-)

Groetjes Heidi

4

Mja, ik weet het ook niet verder. Het klinkt mij ook niet logisch hoor voor bakdingen maar heb het bijvoorbeeld weleens gehad met schoenen.

Maar wat voor een melding krijg je dan als je op bestellen drukt?

5

Important Message
•Shamrock Cookie Cutters - Set of 3 cannot be shipped to the selected address

Met een mogelijke doorlink (learn more) waar ik ook niet wijzer van wordt

Groetjes Heidi

6

Ik heb het ook wel eens gehad.
Maar volgens mij is Amazon een paraplu waaronder andere bedrijven vallen en die hebben dan weer aparte voorwaarden die gelden.
Sommige van die bedrijven sturen alleen binnenland, in dit geval dus GB.
Het is idd heel erg vervelend.
Maar zoek maar eens dat bedrijf op, dan kan je hun voorwaarden lezen.

Hopelijk heb ik je mee geholpen, enne foei boetes :D  :D  :D !

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo

7 Laatst bewerkt door Leef! (06-09-2011 11:31)

Die zijn volgens mij tweedehands (of zoiets al Ebay met die bedrijven idd) als ik het zo bekijk. En misschien dat die niet internationaal verzonden worden?

Edit: Ja bij haar info staat dat ze niet internationaal verzenden.

8

Ik heb even gekeken op de site van Wilton. Die versturen alleen naar bepaalde winkels, ik zal daar ook nog even zoeken, maar dlt heeft ze niet heb ik al gezien :nooo
Het gaat niet alleen om de shamrock, maar ook om de welsh dragon en de pot met goud.
:(

Groetjes Heidi