Onderwerp: Mijn allereerste bruidstaart

Goh wat spannend zeg zo'n eerste bruidstaart  :x  :x

Ik had de eer om de bruidstaart voor een medebakster Joyce0606 te maken. Haar zus en ik hebben uitvoerig contact gehad over hoe Joyce de taart nu precies wilde. Naar aanleiding van de mailwisselingen heb ik 2 dummies gemaakt, just tot be sure of ik het juiste plaatje in mijn hoofd had.

Joyce is samen met haar man en zus nog een bakkie komen doen, heeft de dummie bekeken en goedgekeurd  :lol:  :lol:

Zo en dan voor het echie...ieeeeeeekkkks  wat een plakweer was het. We hebben op zolder een airco dus die het ik aangezet, huiskamerdeur open en voor de rest alles potdicht; ramen dicht, deuren dicht, gordijnen dicht  :D. Niet echt lekker kunnen smootheren, maar ik had de taarten gelukkig netjes afgesmeerd.

Bij het afleveren kreeg ik al mooie complimenten van zwager en vader, maar goed het gaat om het bruidspaar. Ik kan niet anders zeggen dan dat ze vol lof waren (waar is de opluchtings smily?) Ze vonden 'm prachtig en heerlijk. Jeetje wat was / ben ik blij  :D

Genoeg gekletst  :x  Hier is die dan; mijn eerste bruidstaart

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HLIUYDNR-D.jpg

Ik weet het; slechte foto!! Jammer!!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Bedankt voor het kijken.

Groetjes Linda

2

Re: Mijn allereerste bruidstaart

Heel mooi en netjes afgewerkt!

3

wauw, vind hem heel mooi!

4

Echt een taart om trots op te zijn!! :Y  :thumb:

5

Gave taarten zeg en mooie kleuren...

6

Heel mooi en netjes afgewerkt  :thumb: .
Ziet er super uit!

7

heel mooi, een taart om trots op te zijn :)

a smile a day keeps the doctor away !!!!!!

8

Mooi! Volgende keer strijkbout mee om het laken te strijken ;)

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

9

willemz schreef:

Dacht pcies hetzelfde!

Anyway: Hij is helemaal super!
Zou erg blij zijn met zo'n taart!

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

FloordKB schreef:
willemz schreef:

Dacht pcies hetzelfde!

Anyway: Hij is helemaal super!
Zou erg blij zijn met zo'n taart!

Nou idd he?! Als ik even 10 minuutjes beter mijn best had gedaan  :s

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties  :thumb:  :thumb:

11

Mooie taart met prachtige kleuren! :Y

12

heel erg mooi!  :thumb: :Y

Dank jullie wel  :thumb:

14

Een hele mooie en nette bruidstaart!

15

Prachtige taart en mooie kleurencombi!!!

Bedankt dames  :thumb:

17

zow he.....HEEEEEEEEEEEEEL MOOI!
Meteen een vraag, ik ga ook mn 1e maken, vullen met ganache, topping van ganache en afwerken met rolfondant. Hoe klinkt dat zo?Alle reacties meer dan welkom:)!

Vraag; kan ik deze helemaal af invriezen?En dan 24u voor gebruik laten ontdooien?

Dank alvast!

18

vind um erg mooi gemaakt Linda :thumb:
grt Carla

Laurish schreef:

zow he.....HEEEEEEEEEEEEEL MOOI!
Meteen een vraag, ik ga ook mn 1e maken, vullen met ganache, topping van ganache en afwerken met rolfondant. Hoe klinkt dat zo?Alle reacties meer dan welkom:)!

Vraag; kan ik deze helemaal af invriezen?En dan 24u voor gebruik laten ontdooien?

Dank alvast!

Klinkt lekker  :Y  Ik heb met het bruidspaar besproken welke vullingen ze wilde. De onderste was aardbeienbavarois met stukjes aardbei, 2e laag slagroom met stukjes aardbei. De middelste was frambozenbavarois met frambozen en 2e laag chocolademousse en de bovenste wilde ze graag in de vriezer doen dus die is met champagnecreme en als 2e laag frambozencreme met frambozen.

Ik heb geen ervaring met taarten invriezen, doe het namelijk zelf nooit, maar misschien dat je een oud topic hierover kan vinden...?Succes met je bruidstaart!!

groetjes Linda

carol schreef:

vind um erg mooi gemaakt Linda :thumb:
grt Carla

Hi Carla, bedankt voor je compliment  :thumb:  Ik bedenk me net dat ik volgens mij van jou een mail ontvangen had over de citroen cc's toch? Ben ik helemaal vergeten te antwoorden  :o  Ik zal je vanavond het recept mailen. Groetjes Linda

21

mooie taart hoor!!

hij was ook heeel erg lekker, en de bovenkant staat in de vriezer voor november :)

Achteraf weet je meer, dan dat je vooraf wist.

joyce0606 schreef:

mooie taart hoor!!

hij was ook heeel erg lekker, en de bovenkant staat in de vriezer voor november :)

Hey Joyce, ik zie nu je reactie pas  :o  Wat leuk!! Succes nog even met de laatste loodjes en in nov lekker het laatste taartje eten als de kleine er is.