1

Onderwerp: Eerste bruidstaat vraagjes

Goedemorgen,

Ik moet deze week mijn eerste bruidstaart doen. Nu wilde de klant dat ik alle drie de taarten zou stucuren maar ik denk zelf dat dat wel erg druk is. Er komt ook een rozenfontein op. DUs dacht eraan om 1 taart de middelste te structueren. Wat zouden jullie doen?

En er komt een topper op. Hoe moet ik die erop zetten? Kan dat er zo op of moet ik hem ondersteunen met iets?

Alvast bedankt.

2

Re: Eerste bruidstaat vraagjes

Oja en ik ga lint om de taarten heen doen. Maar hoe maak ik die vast? gewoon plakken of hoe?

Thanks

3

Bedoel je met "structureren" het gebruik van een structuurmat?
Ik vind het ook mooier om alleen bij de middelste taart een structuur te doen. En dan de bovenste en onderste taart gewoon "effen". Maar ik zou wel even met de klant overleggen. Misschien heeft ze een voorbeeld gezien waar alle 3 de taarten een structuur hadden en vindt ze dat mooi?

Je topper kun je in principe zo op de taart zetten (boetseersels zet ik altijd zo op de taart). Als je topper wat zwaarder is, dan zou ik 'em stutten voor de stevigheid.

En lint kun je met een dotje icing vast maken.

Succes! :Y

4

Teetje schreef:

Oja en ik ga lint om de taarten heen doen. Maar hoe maak ik die vast? gewoon plakken of hoe?

Thanks

Dit antwoord vindt je bij de FAQ's: http://www.deleukstetaarten.nl/faq/89/H … art+vast?/

5

Oke dankje wel

6

Ja, zeker even navragen en goed overleggen. Ik ben ook met een bruidstaart bezig die, in mijn ogen, veels te druk en vol is, maar ja de klant is koning. Ik heb mijn mening gegeven en ze willen het op hun eigen manier. Prima, het is jullie taart en jullie dag.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!