Onderwerp: voordiegene die graag op taart schilderen
ik ben zelf niet zo handig maar veel anderen hier wel
veel plezier ermee
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » voordiegene die graag op taart schilderen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik ben zelf niet zo handig maar veel anderen hier wel
veel plezier ermee
WAUW hoe gaaf is dat!
Onwijs leuk.. ik heb na vandaag lekker vakantie, en weet nu wat ik ga uitproberen als het weer zo hard regent!!!! leuk zeg!
Vraag me af of je dezelfde technieken kunt gebruiken met de eetbare verf...
Het ziet er wel heel mooi uit.
denk het wel
anders gewoon uitproberen
whaah dit is gaaf! Ben alleen bang dat het 't zelfde is Bob Ross; ziet er doodeenvoudig uit, maar zoooo moeilijk!!
Ach, je weet wat Bob altijd zei;
just try it. We don't make mistakes, we just make tiny little accidents
plat oefenen. Het is de one-stroke techniek. Best veel over te vinden via google voor de mensen die het willen proberen. Ook wel oefensheets denk ik.
Het is inderdaad de one-stroke techniek, ben zelf nagelstyliste geweest en had het daarvoor ook proberen te leren maar is veel lastiger dan het lijkt om het heel mooi te krijgen maar ik denk wel dat dit moet lukken op een taart wel denk ik dat het dan bijvoorbeeld een witte taart moet zijn en dan met bijvoorbeeld geel en rode kleurstof schilderen voor wie het gaat uit proberen veel succes en zou graag een foto zien van het resultaat;)
Ooh das de onestroke painting techniek ik ben nagel styliste van beroep en gebruik deze techniek om de nagels te beschilderen
Voor wie dit heel leuk lijkt kijk maar eens op YouTube met als zoekterm Donna Dewberry of one stroke painting
Groetjes Chantal
1 x was wel genoeg
Ik wil het wel proberen moet ik alleen even eetbare verf halen van de Week
Ps ik heb als het goed is nog oefensheets liggen kijken of ik ze kan vinden en het lukt om te posten
t lijkt zo simpel, maar volgens mij is dat helemaal niet zo!
WOW..prachtig !!!
t lijkt zo simpel, maar volgens mij is dat helemaal niet zo!
dat dacht ik ook meteen supermoeilijk voor iemand die geen normale lijn op papier krijgt
Wat allemachtig prachtig!!!
Wel gaaf zeg. Lijkt me zeker leuk om eens te proberen.
@Talleke: ik zou wel graag eens die oefensheets proberen.
@Talleke: ik zou wel graag eens die oefensheets proberen.
me too!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » voordiegene die graag op taart schilderen