Onderwerp: Vogelhuisje resultaat (workshop de Zoete Kunst)
Hallo allemaal,
Erg leuke workshop gehad met prachtig resultaat (al zeg ik het zelf). Hij staat nu in mijn vriezer om op een goed moment aan te snijden!
groetjes!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Vogelhuisje resultaat (workshop de Zoete Kunst)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Erg leuke workshop gehad met prachtig resultaat (al zeg ik het zelf). Hij staat nu in mijn vriezer om op een goed moment aan te snijden!
groetjes!
Ben nu toch wel heel nieuwsgierig zo zonder foto
ja, ik ook wel hij is vast heel mooi!
@anouk69 ga je dit jaar weer naar de beurs en jeroen goossens?
Kijk, die was het wachten wel waard
hij is inderdaad erg mooi
Mooi! Was een gezellige workshop gelachen is er in elk geval
Ik ben afgestraft voor mijn gierende buien want mijn taart is ingestort.. Heeft de rit in de warme auto niet overleefd
In een woord PRACHTIG
ja, ik ook wel hij is vast heel mooi!
@anouk69 ga je dit jaar weer naar de beurs en jeroen goossens?
hoi, hoi, weet nog niet zeker of ik ga, maar als ik ga wordt het vrijdag. Nee, ik wil mij niet inschrijven voor de masterclass voor Jeroen Goossens. Vorig jaar vond ik de taart wel extreem lekker, maar ik wil eerst andere dingen leren voordat ik aan een fruittaart begin (topic van zijn masterclass dit jaar toch?) En jij?
Mooi! Was een gezellige workshop gelachen is er in elk geval
Ik ben afgestraft voor mijn gierende buien want mijn taart is ingestort.. Heeft de rit in de warme auto niet overleefd
Dat is jammer!!! Kon je hem niet meer oppimpen en vanaf de goede kant op de foto zetten? Hoop dat hij toch lekker gesmaakt heeft!
Super taart!
Heel erg mooi kleurig vogelhuisje!!
Gaaf zeg.... Hoe heb je dat houtje erin gekregen met een vogel erop zonder dat hij naar voor kiept of inzakt.... knap hoor?
Gaaf zeg.... Hoe heb je dat houtje erin gekregen met een vogel erop zonder dat hij naar voor kiept of inzakt.... knap hoor?
Vogeltje gemaakt en op tandestoker laten drogen. Daarna een spijketrje in een rond houtje geslagen en vogeltje van tandestoker op spijkertje gezet. Daarna wat voetjes op het stukje geknusteld en als laatste het stokje de taart in geduwd.
erg leuk!!
vind het ook knap dat vogeltje niet met stokje en al uit het huisje zakt
Hij is ECHT supersnoezeligschattig!!!!
Wat gaaf gedaan!!
Was eigenlijk vooral benieuwd hoe dat vogeltje en het stokje niet uit de taart kiept?
wat is deze leuk geworden!!!
Was eigenlijk vooral benieuwd hoe dat vogeltje en het stokje niet uit de taart kiept?
Hoi Corien, De basis van cake. Vogeltje niet te zwaar maken, stokje flink in de cake steken (bij mij zit het bijna tot aan de achterkant - met de hand achter gevoeld dat hij er niet achter uit kwam) en daarna niet te veel mee rond zeulen.
Aha.... dat ga ik eens proberen ik gebruik eigenlijk altijd biscuit.
In welke vorm bak je het dan.. zodat je er een huisje van maakt?
Aha.... dat ga ik eens proberen ik gebruik eigenlijk altijd biscuit.
In welke vorm bak je het dan.. zodat je er een huisje van maakt?
vierkante bak van 15x15 cm.
ik vind hem echt zo ontzettend leuk!!!!!!!!
Hij is heeeeel gaaf!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Vogelhuisje resultaat (workshop de Zoete Kunst)