26

Re: HIJ blijft lekker!!

Ziet er  :9  :9  :9  :9 uit!  :thumb:  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

27

Hoeveel stukjes heb je eruit kunnen halen? Ik heb de ingrediënten liggen voor 1, maar weet niet zeker of ik daar genoeg aan heb...

28

Ik zit op ipad en met zoeken kan ik niet naar beneden scrollen naar recepten omdat er geen balkje staat op ipad bij alle categorieen.... :nooo .......en ik kan recept niet vinden door alle 30 blz door te lopen, dus ik lees er over heen...heeft iemand een link?? Anders moet ik nog een keer door die hele topic recepten...en lees er vast weer overheen... :o

Grtls Irene
Ik ben niet gestoord, ik ben mentaal hilarisch!!

29

ik gebruik deze:

http://www.smulweb.nl/recepten/903602/C … shortbread

maare... mijn bodem is altijd zo kruimelig, iemand daar nog tips voor?

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

30

bedankt voor de tip over het snijden
ik ga zo de choclade smelten en erover doen en dan zal ik de wekker zetten op 35 minuutjes.

ik ga er wel foto's van maken maar ik weet niet hoe ik die hier op moet zetten  :grr:

groetjes anke

31

sanria schreef:

oh wat leuk dat jullie hem beginnen te bakken.
zaterdag maak ik hem weer ,
komen dan vienden op bezoek en willen nu toch wel eens weten wat het nu is!

* draakje-73 hij ziet er fantastisch uit.
ik snijd altijd hem altijd eerst in een vierkant (net even de rondingen eraf zeg maar).
en daarna in blokjes...niet te groot want hij is erg machtig.

*ankevdvorst ..ik ben  benieuwd hoe die van jouw eruit ziet!

misschien nog een tip:
als ik de chocolade er overheen heb gegoten dan zet ik hem ongeveer 30 tot 40 minuten in de koelkast voor ik hem snijd.
dit doe ik dan met een heet (droog) mes zonder kartels.

Owwww thnxx voor de tip met een heet mes!
En ja hij is idd erg machtig,maar zoooooo lekker hihihi.

32

Lammetje schreef:

Hoeveel stukjes heb je eruit kunnen halen? Ik heb de ingrediënten liggen voor 1, maar weet niet zeker of ik daar genoeg aan heb...

ik maak hem in een 26 cm rond springvorm.
dan heb ik ongeveer wel voor 20 mensen.
ik snijd ze niet zo groot omdat hij ontzettend (lekker) machtig en zoet is.

33

@chocotoetje: dank! :Y

Grtls Irene

34

chocotoetje schreef:

ik gebruik deze:

http://www.smulweb.nl/recepten/903602/C … shortbread

Misschien een beetje meer boter gebruiken?

35

dat ziet er verrukkelijk uit!! maar euh.. heb even het recept opgeslagen, weet iemand waar ik een 'blikje gecondenseerde melk' vandaag kan halen? nog nooit van gehoord!  :think:

Life is what happens to you, will you'r busy making other plans...

36 Laatst bewerkt door Draakje-73 (04-09-2011 20:39)

starshine schreef:

dat ziet er verrukkelijk uit!! maar euh.. heb even het recept opgeslagen, weet iemand waar ik een 'blikje gecondenseerde melk' vandaag kan halen? nog nooit van gehoord!  :think:

In de supermarkt staat bij het koffiemelk is van friese vlag.

37

Draakje-73 schreef:
starshine schreef:

dank u, dank u!  :D

Life is what happens to you, will you'r busy making other plans...

38

Oh bij ons sttat t bij houdbare melk en yoghi enzo....mocht je t niet kunnen vinden.....zowel bij c1000 als coop..

Grtls Irene

39 Laatst bewerkt door ankevdvorst (04-09-2011 21:38)

http://www.hyves.nl/#mb=1401849272.0.%7C6%7C%7C2490213%7C%7C%7C8%7C%7C1401849272%7CmOOf%7C&__state__=1

waarom doet hij het nu niet??? :s

http://www.hyves.nl/#m=

40

Ilucya schreef:

@chocotoetje: dank! :Y

graag gedaan! ;)

@ roos, heb ik al geprobeerd... en nog  kruimelig  :think:  mss nog maar iets meer dan...

starshine schreef:
Draakje-73 schreef:
starshine schreef:

dank u, dank u!  :D

bij (onze) AH staat het bij de conimex artikelen.  :Y

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

41 Laatst bewerkt door evelotte (05-09-2011 11:01)

Een tip http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=141812  dan is stukjessnijden niet nodig  ;) .
Ik heb afgelopen weekend de mini's gemaakt, maar helaas foto's vergeten  :(

Sorry sanria, hij ziet er heerlijk uit. leuk ook zo met de witte chocoladestrepen  :thumb: .

Happy Cake Day!

42

Leuk met de witte choco erop als deco!!  :thumb:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

43

evelotte schreef:

Een tip http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=141812  dan is stukjessnijden niet nodig  ;) .

Sorry sanria, hij ziet er heerlijk uit. leuk ook zo met de witte chocoladestrepen  :thumb: .

Zo zijn ze ook geweldig zeg en dan is snijden idd niet meer nodig.
Ik ga um onthouden,thnx!

44

evelotte schreef:

waarom sorry, iedereen heeft zijn manier van maken en dat maakt dit forum juist ook zo leuk.

ik vind het een goed idee van je, zo hoef je inderdaad niet te snijden en zijn het mooie 1 persoons taartjes geworden.

45

ik heb hem gister avond geproefd en toen vond ik m redelijk moet ik zeggen, alleen ik werd er een beetje heel erg misselijk van, nou wist ik niet zeker of het van de taart kwam of niet dus heb straks nog een stukje gepakt en jawel hoor, weer misselijk.
mijn lief heeft het ook gegeten, meerdere keren dan ik maar hij word er niet misselijk van gelukkig.

46

sanria schreef:
evelotte schreef:

waarom sorry, iedereen heeft zijn manier van maken en dat maakt dit forum juist ook zo leuk.

ik vind het een goed idee van je, zo hoef je inderdaad niet te snijden en zijn het mooie 1 persoons taartjes geworden.

Het "sorry"was, omdat ik vergeten te zeggen was dat de shortcake van jou er leuk uit zag zo met die strepen  ;) .

Happy Cake Day!

47

die ga ik van het weekend ook eens proberen, hij ziet er echt heel erg lekker uit!

Groetjes Marleen

48

evelotte schreef:
sanria schreef:
evelotte schreef:

Het "sorry"was, omdat ik vergeten te zeggen was dat de shortcake van jou er leuk uit zag zo met die strepen  ;) .

mag ik vragen hoe lang je de bakvorm in de oven doet (cc vorm).

49

chocotoetje schreef:

Meer boter, of de oven iets minder heet, of iets korter bakken.

Ziet er echt heerlijk uit! Ik ga het ook maken ;)

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

50

sanria schreef:
evelotte schreef:
sanria schreef:

mag ik vragen hoe lang je de bakvorm in de oven doet (cc vorm).

Zo'n 20-30 minuten. Ik bak/kook meestal op gevoel....
De mini's wel wat korter.
Groetjes!

Happy Cake Day!