Re: Owww...ik ben zo trots op deze bruidstaart!!!
Wat een prachtige stapel! En de rozen zijn ook echt supermooi 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Owww...ik ben zo trots op deze bruidstaart!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een prachtige stapel! En de rozen zijn ook echt supermooi 
Oh wauw! Nog steeds reacties..écht heel erg leuk..bedankt!!!
Voor een howto verwijs ik naar het Bonte taartje, daar heb ik de workshop gevolgd om rozen te maken...een kleine aanpassing in gemaakt...maar ik vind het zooooo leuk dat jullie ze mooi vinden *trots*
Oh vergeet ik nog...ik heb hem in 2 delen meegenomen, maar anderen stapelen de taart in zijn geheel en gaan er mee rijden...ik durfde dat niet..v'daar
Wauw!! Erg indrukwekkend!!
Echt schitterend!!!
Nogmaals dank!
Erg mooi!! netjes! Met fondant alles gedaan? Ik ben van plan om mijn witte bruidstaart met marsepijn te bekleden en extra witte keurstof erdoor te doen..
Wat een prachtige taart!!
Ik zou ook heel trots zijn als ik dit kon maken 
Een taart om zeker trots op te zijn. Mooi afgewerkt 
Nou daar mag ke ook wel trots op zijn, hij is prachtig
Wat een prachtige taart!! Heel mooi!!
Judy...hij is prachtig!!! 
:-( Ik hoor net van de ceremoniemeester dat het bruidspaar de taart supermooi vond..maar dat de locatie hem niet mooi heeft gesneden. Stukjes waren niet mooi volgens snijschema en de fondant hadden ze er bovenop gekwakt.
Dat is zo jammer want in het begin twijfelde ze juist over stapelen of op standaarden vanwege het aansnijden. Ze wilden mooie stukjes taart. Doordat de ceremoniemeester wat weekjes eerder is getrouwd en ze die taart gestapeld zagen en dat die taart heel netjes was aangesneden hebben ze gekozen voor een stapel. Baal er van..ook al kan ik er niets aan doen...#klaagbericht (oeps sta nog op tweetstand denk ik)
Wat jammer van het aansnijden!
Mag ik vragen welke maten je taarten zijn? Ik vindt ze erg mooi en ook het verloop ervan.
wat balen zeg
Jammer van je super mooie taart!
ik vind hem echt prachtig!!
Heb jij die rozenworkshop bij het bonte taartje in Hoeven gevolgt?
die mini workshop rozen??
Ik begin daar nu ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel interesse in te krijgen 
je rozen zijn prachtig!
En de taart is ook een plaatje.
gr, Miriam
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Owww...ik ben zo trots op deze bruidstaart!!!