Re: Hier ben ik wel trots op...
Ik heb de eyeliner de wimpers en de wenkbrauwen wat feller gemaakt en de lipjes iets zwoeler en ja de borsten heb ik niets aan gedaan....ze heeft niet vooraan in de rij gestaan toen ze die uitdeelde

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hier ben ik wel trots op...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb de eyeliner de wimpers en de wenkbrauwen wat feller gemaakt en de lipjes iets zwoeler en ja de borsten heb ik niets aan gedaan....ze heeft niet vooraan in de rij gestaan toen ze die uitdeelde

Ze is echt BEELDSCHOON!
knap hoor! ik vind haar weer prachtig.
fijn dat je toch gewoon doorgaat, en je niet laat stoppen door wie dan ook 
Ze is echt BEELDSCHOON!
Dank je wel Katja en je hebt gelijk hoor ze is wat plat van voor maar dat mag ook eens .... ik heb normaal gezien allemaal dames met dikke.........en nu eens niet en toch vind ik dit ook niet mis 
Wauw wat is ze prachtig!!!!
Ik kan niet wachten tot de Bruidegom er bij is.
Ooooooh, nu vind ik haar helemaal geweldig!! Ze kijkt een stuk vriendelijker, maar met een tikkie allure 
Ooooooh, nu vind ik haar helemaal geweldig!! Ze kijkt een stuk vriendelijker, maar met een tikkie allure
Alé dan ben ik blij dat je haar nu mooier vind!!! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hier ben ik wel trots op...