Onderwerp: Uiltjes cupcake
Ik ben nieuw hier (heb me net voorgesteld op het forum) en wil graag een van mijn eerste cupcakes met jullie delen. Ik ben net begonnen, dus feedback en tips zijn ontzettend welkom.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Uiltjes cupcake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben nieuw hier (heb me net voorgesteld op het forum) en wil graag een van mijn eerste cupcakes met jullie delen. Ik ben net begonnen, dus feedback en tips zijn ontzettend welkom.
Ik vind ze Super schattig! Ga zo door!
Ah, zo lief! Ook leuk voor een geboortetaartje!
Je kunt het schildje (bekleding) mooi uitsteken met een ronde uitsteker die net zo groot is als de cupcake. Een longdrinkglas is vaak ook precies de goede maat. Dat maakt het geheel net iets strakker.
ik vind ze zooo lief...
en qua schildje idd wat mijn voorganger zegt..
maar ga vooral op eze manier door,het ziet er super uit hoor.. 
wauw, leuk!
Super leuk!!!
Het schildje (weer wat geleerd;)) doe ik inderdaad met een mesje uit de losse pols. Ben langzaam wat bakspulletjes bij elkaar aan het verzamelen, maar er zijn zoveel leuke dingen dat ik het maar in 'fases' doe, anders koop ik de hele winkel leeg
Een ronde uitsteker ga ik op mijn lijstje zetten en een longdrinkglas is tot die tijd zeker een hele goede tip, bedankt 
leuk! 
Leuk hoor!
super schattig zeg!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Uiltjes cupcake