Onderwerp: Mijn eerste 3D taart (voor mijn kersverse neefje)
Afgelopen zaterdag is mijn neefje geboren, ik had al verzonnen dat daar een taart voor moest komen dus zondag meteen aan de bak!
Waarom fedex? nou dat is een grapje dat het verleden is ontstaan, ik moest op de kids passen terwijl moeders een camping in Frankrijk zou hebben (nooit van gekomen) maar ja ik wou Nederland niet uit dus ontstond het idee "ach dan mail je ze toch per fedex". In de weken voor de geboorte hadden we al een Fedex P bord in de tuin geplaatst.
De taart, als eerste dit doe ik dus nooit meer in een paar uur! pfffff..... het verliep dan ook niet helemaal vlekkeloos. Gelukkig was manlief zo lief om her en der bij te springen.
Basis is gemaakt van biscuit (regenboogstijl) en afgesmeerd met chocolade botercreme. Bekleed en gedecoreerd met fondant.
Kijk en huiver.... mijn eerste 3D taart:
Hier was het helaas niet helemaal goed gegaan... misschien toch maar wat meer tijd uittrekken de volgende keer
Het grappig was dat de kersverse vader het er echt moeilijk mee had om hem aan te snijden..... hij wou m het liefste bewaren