1

Onderwerp: mijn 2de en LAATSTE bruidstaart!

Echt wel hoor!! Wat een stress is me dat zeg  :nooo  en dan dat vreselijke plakweertje erbij ik kon wel janken  :s en het ergste moet nog komen, moet ze straks gaan vervoeren... en ze plakt nu al zo erg ondanks de constante luchtkoeling erop... neen voor mij geen bruidsopdrachten meer, geniet er gewoon niet van om ze te maken...

Sorry voor de rommelige foto, maar zal als ik foto's heb genomen op locatie hopelijk een mooiere foto plaatsen want er zijn nog cupcakes bij ook (hopelijk geen foto van een ingezakte/gevallen taart)

Biscuit gevuld met telkens een laag vanillecrème met amandelspijs en daar boven een laag kersenconfituur en chococrème met stukjes chocolade.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GCW6MD8L-D.jpg

vele stress groetjes en bedankt voor het kijken  :Y

2

Re: mijn 2de en LAATSTE bruidstaart!

hij is wel heel mooi!! Ach anders neem je toch gewoon alleen bruidstaarten aan in de winter....

groetjes Nancy
Geniet van het leven zo lang je nog genieten kan.......

3

Hij is wel echt prachtig hoor!!!
Succes met het vervoeren, ik duim dat alles goed gaat ;)

4

Wat een joekel! Mooi, hoor. Succes met vervoeren!

5 Laatst bewerkt door willemz (03-09-2011 12:45)

Hahaha, ik denk na elke taart: Dit doe ik niet weer. En dan toch... ;)

Ahum, vergeten te zeggen wat ik ervan vind: Prachtig!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

6

Heel mooi geworden ik duim dat alles goed gaat..
En 's winters zit je met gladheid op de weg wat er dan allemaal kan gebeuren :lol:

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

Wauw!

8

ik vind het een prachtige bruidstaart.

9

Gisteren dus de taart geleverd, vervoer is prima gegaan, ik doe dit altijd samen met mijn oudste zoon en we zijn een prima team  :Y

Maar oooooh jeeeetje, kom ik daar aan op de locatie, staan er allemaal grote ketels buiten te koken met eten, kon er maar net langs, eenmaal binnen in die keuken, vuil vuil vuil  :s  ik had met de bruid afgesproken om de taart al mooi op de tafel te zetten samen met de cupcakes, maar dat mocht dus niet van die dames daar aanwezig, oké, maar waar zet ik de taart dan???  Wel daar in de koelcel, oké, de taart mooi op de grond gezet daar stond ze stevig, komt er een dame aan, neen neen niet daar, daar komt het eten, eten en de sla is het belangrijkste, pakt ze die taart héél hardhandig op, (kon wel janken  :( ) en ploeft ze deze op een krat bier met flesjes in, helemaal wankel en duwt ze mij letterlijk naar buiten, hup geld in mijn handen en vertrek nu maar!!!  Mijn taart is niet belangrijk dan...
Dus geen foto kunnen nemen, ik baal echt  :( heb dan maar berichtje gestuurd naar de bruid en die ging eens bellen... Hopelijk heeft de taart het overleefd tot het aansnij moment...

Maar mijn hart doet toch telkens wel pijn hoor, als je ziet hoe sommige mensen zo nonchalant met de taart omgaan...  :nooo

Nu ja, sorry voor het lange verhaal, maar moest eventjes mijn hart luchten  :Y

10

oh, wat een irritante reaktie!! Had ik ook een discussie over bij mijn eerste "bruids" taart......mocht hem ook nog niet op tafel zetten....omdat ze ALTIJD eerst in de koeling gaan. Ze had het nog NOOIT!! meegemaakt, een taart die niet in de koeling hoefde. Uiteindelijk heb ik gezegd dat het echt wel kon...en toch op tafel neergezet.
Maar echt, prachtige taart hoor!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

11

Wauw super mooi! En wat een stress, kan het me goed voorstellen. Niet te geloven, dat er zo met de taart wordt omgegaan zeg...

12

Hij is prachtig geworden  :thumb:  niets te zien van al je stress, en dat op de locatie is wel heel vervelend, nu kun je de stress nog niet van je afzetten  :s Ik hoop ook dat alles goed is gegaan, zodat je weer rustig kunt ademhalen

13

Ondanks de stress is hij wel prachtig geworden! En wat vervelend dat ze er op de lokatie zo mee omgaan. Het is toch een van de hoogtepunten van een feest, het aansnijmoment, dus daar mogen ze dan wel met meer zorg mee omgaan  :mad:

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

14

Wat vreselijk! Ik hoop dat alles goed gegaan is! Zo flauw, als iemand anders denkt jou te kunnen vertellen hoe het zit.

Misschien een tip voor iedereen die hier mee te maken krijgt: Loop op locatie eerst naar binnen, kies een goede plek uit en haal daarna pas de taart uit de auto.

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

15

Prachtexemplaar weer Lindsay  :thumb:  :thumb:

En idd zoals Willemz zegt! Ik loop ook altijd zonder taart/cupcakes eerst een rondje  :Y

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

16

nou meis,

dat is ook niet leuk zeg...zag het al helemaal voor me, hoe dat is gegaan...pfff.....

ik neem ook geen bestellingen aan in de zomer. Ik was 28 juli gestopt met de opdracht, was een bruidstaart. Ging heel goed, maar ja...het was niet warm. en ik denk dat ik vanaf nu weer opdrachten aan neem. Maar ik bak alleen voor vrienden en bekende.... ;)  dus nee....voor mij ook geen taarten in de zomer.

Groetjes Christa!

17

Wow... ik vind hem prachtig!
Wel jammer dat je er zelf niet zo van kan genieten....

Prachtige taart heb je gemaakt. Het is inderdaad stress, zeker als je hem goed afgeleverd, en er wordt dan zo mee omgegaan.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

19

Ik heb ook een keer een 4 hoog taart op een stel kratjes in een veels te koude koelcel moeten zetten.
Ik heb er alsnog een foto van gemaakt dat de taart in ieder geval goed afgeleverd was (leuke foto met alle kratjes eromheen :D)
Ik doe ook geen bruidstaarten meer heb ik besloten, te veel stress.

Maar nu dus over jetaart........ hij is prachtig geworden :thumb:

Alles goed???? nee 3 fout

20

Prachtige bruidstaart!  :thumb:  :thumb:  :Y
Hoop, dat je leuk nieuws krijgt van 't bruidspaar.

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

21

Wel zonde hoor; als dit je laatste bruidstaart is, want hij is echt hartstikke mooi!! Tja dit weer is echt vreselijk voor onze hobby en als je dan ook nog zo lomp behandeld wordt kun je wel janken inderdaad!
Maar: wel iets prachtigs afgeleverd!!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

22

Dank je wel iedereen voor de tips en reacties  :Y Doet wel deugd hoor om hier eventjes mijn hartje te kunnen luchten, hier thuis vind ik niet echt een luisterend oor...

Nog niets gehoord van het bruidspaar, zal zelf eventjes een mailtje sturen om te horen hoe het gegaan is.  vind het echt spijtig dat ik geen mooiere foto heb kunnen nemen...

En neen hoor,  nog niet van gedacht veranderd, geen bruidstaarten meer voor mij of het moeten kleintjes zijn  :Y  ik ben meer voor het kleine spul  :lol:

23

Wat jammer dat ze zo met je taart omgaan.
Hij is wel erg mooi!!

24

Hij is echt schitterend ! Ik hoop dat hij ondanks de ruwe behandeling toch nog prachtig op tafel is gezet voor het bruidspaar !

Groetjes, Conny

25

Wat een prachtige bruidstaart!
En wat een ontzettend lompe manier van doen daar op lokatie.
Ik hoop echt dat de taart ondanks alles nog in goede staat het bruidspaar heeft bereikt!

Groetjes, Angela