Re: even een stressmomentje, de 1e penseelstreken op een bruidstaart....
Wauw! Heel erg mooi!
Quisque suae fortunae faber.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » even een stressmomentje, de 1e penseelstreken op een bruidstaart....
Wauw! Heel erg mooi!
Mooi en een super oplossing!
Wat een mooie taart!! Complimenten
Mooi hoor!!
Tjeemig wat een super reacties, dank jullie wel voor de complimenten!
WAUW!!! 
Ongelofelijk... wat mooi!! Dat schilderwerk, de bloemetjes met alle pareltjes, heel mooi.
Oh, wat mooi! Dit geeft voor mij de doorslag. Ik mag over 3 weken een bruidstaart maken, ook met zo'n soort patroon. Ik heb geoefend met RI, maar ik blijf ontevreden over het resultaat. Laatst heb ik voor het eerst geschilderd, dat werd veel mooier. En nu zie ik dit... Ik weet wat ik ga doen!
Wauw, wat een prachtig resultaat met dat schilderwerk! Mooi ook met dat wit en donkerblauw, echt super.
Oh, wat mooi! Dit geeft voor mij de doorslag. Ik mag over 3 weken een bruidstaart maken, ook met zo'n soort patroon. Ik heb geoefend met RI, maar ik blijf ontevreden over het resultaat. Laatst heb ik voor het eerst geschilderd, dat werd veel mooier. En nu zie ik dit... Ik weet wat ik ga doen!
Zou het inderdaad zeker doen! ik vind schilderen ook sneller werken dan RI spuiten!
Heel erg mooi!
Supermooi ontworpen en gemaakt!! En dat schilderen uit de losse pols...waauw!! Denk dat mijn pols van de zenuwen veel te los zou zitten om überhaupt te kunnen schilderen!

Zoete groet,
Mandy
Wauwwww, wat een geweldige taart! Dat schilderwerk en die bloemen, prachtig! Vind de kleurencombi ook super. Kortom, chapeau 
Ik vind hem echt prachtig! Wat een kunstwerkje 
allemachtig wat prachtig! 
Wat een prachtige taart en diep respect voor je schilderkunsten 
Wat een geweldige taart! Hier ben je vast heel trots op en met recht.
Top dat je dit zo uit de 'losse'pols hebt weten te schilderen 
Heel erg mooi!! Prachtige combinatie zo. 
WAUWIE!!!!
wat een mooie taart, ik heb gelijk ook idee opgedaan voor mijn eigen bruidstaart. Ik gebruik jouw taart als voorbeeld voor de bakker als je het niet erg vind. zo mooi dat schilderwerk!
Wat een schitterende taart. Ik vind de bloemen ook erg mooi erop. Precies in de juiste verhouding.
Bedankt allemaal voor jullie lovende woorden, erg fijn te lezen!
@ wampie, je mag de taart als voorbeeld gebruiken hoor, maar waarom naar de bakker...? er zijn vast taartenbaksters genoeg hier op het forum die bij je in de buurt wonen en graag je bruidstaart willen maken 
Prachtige taart. Ik zou ook de kriebels krijgen als ik de eerste penseelsreken er op moest gaan zetten, je kan het niet meer weg werken. Petje af.
Wauw, wat een mooierd Bianca!!! Echt toppie!

Hij is werkelijk schitterend! Dat schilderen moet ik toch ook eens proberen! Erg gaaf!
Prachtige taart. Ik zou ook de kriebels krijgen als ik de eerste penseelsreken er op moest gaan zetten, je kan het niet meer weg werken. Petje af.
Je kunt het er wel een beetje afschrapen met een scherp mesje. Pas als het droog is natuurlijk 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » even een stressmomentje, de 1e penseelstreken op een bruidstaart....