Onderwerp: Hier ben ik wel trots op...
ja ik ben toch een beetje trots op mijn bruidje en ga er weldra een bruidegom bij maken....

Iets dichterbij maar de foto is niet zo goed

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hier ben ik wel trots op...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ja ik ben toch een beetje trots op mijn bruidje en ga er weldra een bruidegom bij maken....

Iets dichterbij maar de foto is niet zo goed

Wow even m'n kin oprapen....
wauw! mag ik vragen hoe je die prachtige jurk hebt gemaakt? gespoten met icing?
prachtig!
Ik vind jouw werk altijd zo mooi , dus als ik je naam zie dan ben ik al nieuwsgierig Het is een prachtig bruidje , supermooie jurk ook 
wauw! mag ik vragen hoe je die prachtige jurk hebt gemaakt? gespoten met icing?
prachtig!
Alles is gemaakt met fondant en op het bovenlijfje van de jurk is idd gespoten met royal icing!!! 
Mooi!!!!!
Prachtig! Ben benieuwd naar manlief!
starshine schreef:wauw! mag ik vragen hoe je die prachtige jurk hebt gemaakt? gespoten met icing?
prachtig!Alles is gemaakt met fondant en op het bovenlijfje van de jurk is idd gespoten met royal icing!!!
wat knap! dat dit zo kan! helemaal onder de indruk 
Wow echt prachtig, ik ben nu wel heel erg benieuwd naar het totaalplaatje met de bruidegom 
wauw, wat is zij mooi, een beauty, natuurlijk mag je er trots op zijn. Ik ben wel erg benieuwd naar de bruidegom.
Wow! Wat een werk! Vind je het erg als ik wat feedback geef?
(Komt'ie)
De lijnen rond de mond vind ik iets te scherp, en de kaken zo stijf op elkaar... Komt een beetje geforceerd over. Misschien de mond iets wijder? En de eyeliner aan de binnenhoeken iets verder naar beneden doortrekken?
Verder vind ik haar prachtig! De jurk is zo mooi, die zou ik zelf ook wel willen 
Ik ben erg benieuwd naar de bruidegom!
Oooooooh..........wat mooi
Ben helemaal onder de indruk!
Wow! Prachtig!!
Wow! Wat een werk! Vind je het erg als ik wat feedback geef?
(Komt'ie)
De lijnen rond de mond vind ik iets te scherp, en de kaken zo stijf op elkaar... Komt een beetje geforceerd over. Misschien de mond iets wijder? En de eyeliner aan de binnenhoeken iets verder naar beneden doortrekken?Verder vind ik haar prachtig! De jurk is zo mooi, die zou ik zelf ook wel willen
Ik ben erg benieuwd naar de bruidegom!
ooooooja hoor ik kan ook nog feedback gebruiken hoor
Aan die eyeliner kan nog gewerkt worden en de rest daar kan ik de volgende keer rekening mee houden. 
WOW, even mijn kin van de grond rapen.... 
Wat is ze MOOI! 
Daar mag je terecht trots op zijn. Prachtig bruidje
Wat is ze moooooooooi!
Wat een elegante dame!! Moooooi

Ik vind jouw werk altijd zo mooi , dus als ik je naam zie dan ben ik al nieuwsgierig Het is een prachtig bruidje , supermooie jurk ook
Ja dat heb ik ook! Vooral je suikerbloemen! Zooo mooi!
Maar je bruid is ook super mooi en erg goed gelukt!
Dank jullie wel dames voor jullie lieve reacties 
je dametje mag trouwens best wat .... ehh... vollere boezem krijgen!
Zijn nu wat aan de platte kant 
Wat ontzettend mooi!!!
Wauwww echt super mooi, ben heel benieuwd naar de bruidegom!!
wat een mooi bruidje is dat
knap werk 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hier ben ik wel trots op...