1

Onderwerp: [feedback] trouwtaart waardig??

hoi dames, heb even jullie mening nodig.

volgend jaar gaan mijn broer en mijn beste vriendin met elkaar trouwen:)
nu hebben ze gevraagd of ik de trouwtaart wil doen en ben nu dus van alles aan het uitproberen. ben nog niet zo lang mee bezig.

is dit wat?

de onderste is van piepschuim en de bovenste gevuld met stroopwafel pudding.

komt ie:
http://i162.photobucket.com/albums/t271/noussie11/IMG_5530.jpg

2

Re: [feedback] trouwtaart waardig??

Is dit wat :lol: ?
Natuurlijk is dit wat  :Y

Ik vind hem prachtig :Y

3

mooi hoor, elegant!

Groetjes Christa!

4

Ik vind hem erg mooi en chic :Y  :Y

Groetjes Gerien

5

Ja hoor, zeker een geslaagde taart voor een bruiloft!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

6

Absoluut! Erg mooi!! :Y

Lieve groetjes!!
Kim

7

Dat moet je eigenlijk aan je broer en je beste vriendin vragen ;)
Maar ik vind'm mooi :Y

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

8

Ik vind 'm mooi, maar zou 'm persoonlijk nòg mooier vinden zonder het patroon, al heb je het wel heel mooi aangebracht!

Succes!!

Zoete groet,
Mandy

9

Ik vind hem ook heel mooi!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

10

wordt er verlegen van :o

ik twijfelde ook enorm of ik het patroon wel of niet zou gebruiken.

handige van de mat is dat ik het fondant er zo op kan kwakken:)

iemand een tip hoe ik dat anders kan doen zonder patroon? zal tafelzijl ook werken?

11

Ik vind hem chique! Zo kom je erachter dat smaken verschillen, want ik vind het patroon juist wel mooi..! Wat willen ze zelf?

12

Hahaha, ja je kunt ook tafelzijl gebruiken. Maar til je de fondant niet op met je roller om hem vervolgens over je taart af te rollen?

13

ik zou zeil nemen :Y  ;)

prachtig prachtig, maar idd aan het bruidspaar vragen :Y

:think: of wordt het een grote verrassing voor ze?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

14

ze geven mij totaal de vrije hand;) en dat vind ik erg beroerd.is zo ontzettend moeilijk. zucht.

doe het inderdaad met mijn roller, maar vond dat met die mat erg makkelijk werken en zoek nu dus een manier waarop ik mijn fondant net zo makkelijk erop krijgt zonder printje erin.

maar morgen krijgen ze het wel te zien hoor en te proeven (eten bijna iedere maandag een andere smaak taart, nadat mijn vriendin en ik terug zijn van de weightwatchers hahahahahahaha.
(ja, we vallen ook nog eens af;))

ga dat zeil eens proberen. mijn tafelzeil van nu is wat te lang, maar toe aan vervanging en kan ik het beste stuk eruit knippen.

15

bij IKEA verkopen ze een bureaumat (Projs of zoiets) die wordt heel veel gebruikt door taarters ( O-) ),
of een stukkie zeil van de Blokker, doorzichtig, zonder decoratie, te koop per meter. De evt vouwen eruit halen onder de warme douche ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

ik vind hem mooi, maar idd met dat patroontje net iets te druk. houden ze van zwart? ;)  want het is best een heftige kleur, hoewel ik het wel mooi vind.

I never met a calorie I didn't like....

Ik persoonlijk vind patronen in een taart niet mooi. Te druk enzo. Maar dat is inderdaad erg persoonlijk. Vanavond gewoon even vragen :thumb:

Ik vind het patroon juist erg mooi in de taart, alleen in vind lint over je taart heen niet zo mooi, ik zou dit eerder van marsepein maken.
Maar ik ben helemaal niet zo van het lint en ga liever voor eetbaar ;)

Cabana consulente worden? Wij zoeken jou! Ben je minimaal 23 jaar, representatief en in het bezit van een auto? Mail me dan of ga naar www.cabana.nl "Think summer, think Cabana"

19

Ik rol mijn fondant uit op een stuk bakpapier, wat prima werkt. In doorzichtig tafelzeil zitten weekmakers...

20 Laatst bewerkt door Judy (05-09-2011 07:53)

Ik vind hem heel mooi, alleen ben ik persoonlijk niet zo van de impressiematten..die maken de taart zo snel druk....maar jouw taart is top hoor!

Edit: bedenk me opeens iets..is het niet leuk om het bedrukte gedeelte alleen aan de zijkant of aan de bovenkant te doen??

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

21

Miek schreef:

Ik rol mijn fondant uit op een stuk bakpapier, wat prima werkt. In doorzichtig tafelzeil zitten weekmakers...

Die zitten ook in een structuurmat... Er zijn heel veel soorten weekmakers, en àls er al schadelijke weekmakers in het zeil zitten, zal dat echt niet in je fondant terechtkomen. Dat gebeurt alleen als je de structuur van het product verandert terwijl het in aanraking komt met iets wat je eet, of terwijl je het in je mond hebt. En als je het dan al binnenkrijgt is de hoeveelheid zo laag dat er echt niks aan de hand is. Ze hebben destijds de scoobydoo-touwtjes onderzocht, daar bleken schadelijke weekmakers in te zitten. Maar dat was voor kinderen alleen schadelijk als je er langdurig op kauwt, zeg maar 3 weken lang elke dag de hele dag. Dan is buiten lopen in de stad, met alle auto's die daar rijden, schadelijker voor de gezondheid.

Maar dat van het bakpapier is wel een goede oplossing ;)

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

22

Ik vind hem ook heel erg mooi! Maar ik zou persoonlijk voor een bruidstaart niet voor een impressie mat gaan, ziet er erg druk uit ;) ;)

-------------------------
Groetjes Chantal

23

ze zijn zelf ook vrij druk whahahahahahaha

wilde er de volgende keer ook 1 maken zonder impressie mat en in een andere kleur. helaas pindakaas is de stoffenwinkel weg en zal ik naar de markt moeten,maar morgen zit mijn hele dag al vol gepland

bedankt voor de feedback dames!!

24

Ik zou OF de impressiemat OF de lintjes eroverheen doen. De combi is niet mijn smaak maar afzonderlijk vind ik het prachtig :)

Groetjes, Conny

25

ze vond hem erg gaaf. volgende keer weer wat anders proberen.

zo probeer ik erachter te komen wat ze precies leuk vind hahahahaha.
zij is vrij kieskeurig en mijn broer heel makkelijk.

kwam een geweldige taart tegen waar de bruid door de taart was gezakt en werd gered door de bruidegom. mijn broer vind hem helemaal geweldig, maar weet zeker dat wanneer ik dat doet ze mij af maakt whahahahaha. houdt niet echt van grapjes.
tja en wij houden wel van humor:)
voor de rest past ze perfect bij de familie hoor;)