Re: Umidità... de bruidstaart van gisteren
Wat een onwijs mooie taart.....Mooie bloemen. Doe mij ook zo´n taart mocht ik ooit eens gaan trouwen 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Umidità... de bruidstaart van gisteren
Wat een onwijs mooie taart.....Mooie bloemen. Doe mij ook zo´n taart mocht ik ooit eens gaan trouwen 
Wauwie, onwijs mooie taart! 
Wat een prachtig kunstwerk is dit weer 
Wow!!!! wat een supertaart, en prachtige kleuren, pastel I love it!!!!
Hij is toch strakker dan strak hoor meid, en ik vind 'm prachtig!!
O, is dat een bult? Ik dacht dat het een Topsy Turvy was 
Waar kan ik tekenen om zo'n prachtige strakke bult te leren maken?? 
Hij is geweldig! 
euh een bult.niemand die wat ziet
ik zie alleen een prachtige taart 
Wauw.... Hij is prachtig. Wat een mooie bloemen!
Prachtig, Suuz! Mooi dat pastel met die bloemen. En we zitten met z'n allen ons suf te zoeken welke bult je nou eigenlijk bedoelt. Zit zeker aan de achterkant? 
Bult? Waar bult??? Een beeldschone taart !!!
Ik vind hem zo mooi, maar dat wist je al. 
Dank je wel allemaal!!
Maar als je even op mijn hyves of facebook kijkt, zie je de foto die ik op de locatie heb gemaakt. Daar zit een bult op 
En inlegkruisjes?? Zou dat er leuk uitzien op de muren? Ik zal het eens overwegen 
Het is wéér een beauty 
Oh en die bloempjes bovenop moesten wel zo hoog, want ik moest de poot bedekken 
Achteraf had ik beter wat meer bloempjes kunnen maken, maar aangezien deze taart even tussendoor moest, volgens afgesproken bedrag (lees: de helft van mijn normale prijs) vond ik het niet zo nodig om tot diep in de nacht bezig te zijn 
het is weer een beauty!!!
Super mooi!
Oh en die bloempjes bovenop moesten wel zo hoog, want ik moest de poot bedekken
Achteraf had ik beter wat meer bloempjes kunnen maken, maar aangezien deze taart even tussendoor moest, volgens afgesproken bedrag (lees: de helft van mijn normale prijs) vond ik het niet zo nodig om tot diep in de nacht bezig te zijn
Op die foto zie ik wel wat je bedoelt. Toch een opsteker dat ook de groten onder ons het niet winnen van het weer 
Suikertaartjes-Suuz schreef:Oh en die bloempjes bovenop moesten wel zo hoog, want ik moest de poot bedekken
Achteraf had ik beter wat meer bloempjes kunnen maken, maar aangezien deze taart even tussendoor moest, volgens afgesproken bedrag (lees: de helft van mijn normale prijs) vond ik het niet zo nodig om tot diep in de nacht bezig te zijnOp die foto zie ik wel wat je bedoelt. Toch een opsteker dat ook de groten onder ons het niet winnen van het weer
Ah vandaar, dan heb ik helemaal niks gezegd 
Behalve dan dat ik hem mooi vind 
Bult...bult??? Welke bult?? Ik zie echt niks!
Ziet er geweldig uit. Vind de kleurencombi's erg mooi zo! 
Oh wauw, super gaaf zeg 
wauw, Suuz je hebt weer een prachtige bruidstaart gemaakt, de combinatie van de kleuren zien er heel goed uit, en de taart oogt heel strak de bult zie ik niet (heb het op hyves of facebook niet gezien).
Ondanks dat je niet zo veel tijd aan deze taart hebt besteed vind ik hem een schitterende bruidstaart.
Hij is prachtig suus, heel mooi klassiek en toch speels. 
Wat een ongelofelijk mooi kunstwerk! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Umidità... de bruidstaart van gisteren