26

Re: Vlinders maken...

Ik weet nog helemaal niet hoe alles werkt. Bezoek deze site nog maar net. Heb ook helemaal nog niet ontdekt dat je je voor kunt stellen.
Enige voorzichtigheid is vaak ook wel geboden, voordat je van alles over jezelf verteld.
Ik hoopte antwoorden te vinden.

27

Dat komt ook vast wel hoor :Y  dit is echt een heel vriendelijk en hulpvol forum :Y  :thumb:  (en nee, ik weet het niet, sorry :o )
Ik zou een nieuw topic starten in decoratie algemeen denk ik, dan heb je zo de goede antwoorden :Y

Oh, en bij voorstellen zeg je alleen wat je zellf wilt hoor :Y  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

28

Moriarty...als je jezelf even voorstelt (en je hoeft echt niet alles over jezelf te vertellen hoor! ;) ) dan merk je meteen dat dit een heel fijn forum is, waar over het algemeen op een vriendschappelijke manier met elkaar wordt omgegaan.... :Y

Smilies worden vaak gebruikt om de taal wat te verzachten... :D  ;)

Je kunt (als je dat wilt) alles leren wat je maar wilt en voor je het weet (maar ook dat is jouw eigen keuze) heb je een hele reeks taart-vriendinnen.

Dus kop op, even opnieuw starten en je gaat vanzelf.....alvast van harte welkom op dit heerlijke forum!! :Y  ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

moriarty schreef:

Bedankt dat jullie mij er zo charmant op wijzen dat dit een oude koe is. Zoals ik al aangaf, ben ik hier helemaal nieuw in, en zo graag meer leren van ervaren baksters.
Tot nu toe leer ik dus dat men weinig op heeft met nieuwelingen.
Niet erg sympathiek om een nieweling zo te begroeten.

ik neem aan dat je mij bedoelt...
sorry, het was niet de bedoeling je ongemakkelijk te laten voelen hoor.
het topic is heel erg oud, en een antwoord op je vraag wist ik even niet zo snel.

I never met a calorie I didn't like....

30

Bedankt voor de fijne reacties. Voelde me eerst echt rot. Ik vroeg om hulp en kreeg zo'n reactie. Natuurlijk is het met het geschreven woord altijd moeilijk te interpreteren hoe iemand het bedoeld heeft. Maar ik had echt het gevoel dat ik hier even heel hard het deksel op mijn neus kreeg. Begrijp nu dat het niet zo bedoeld was.

Maar ik weet nu nog steeds niet hoe je royal icing vlinders maakt :D  :D

Ga kijken of daar ergens anders een vraag over te stellen valt.

31

Misschien heb je hier wat aan?

http://debyprabawa.blogspot.com/2008/07 … -from.html

http://www.sugarcraft.com/catalog/misc/ … tterns.htm

Die laaste is niet echt om meteen uit te printen, (ze bieden de templates te koop aan,) maar om een idee te hebben. Als je even google-t op Butterfly templates krijg ook vast wel wat gratis opties :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

32

Misschien hier: http://hanielas.blogspot.com/2010/05/ro … lies.html?

33

Geweldig, dank jullie wel !!!!