1 Laatst bewerkt door Claud (04-09-2011 16:59)

Onderwerp: Hulp gevraagd! Niet naar m'n zin

Goedemorgen!

Heb een taart voor het verjaardagsfeest van m'n dochter gemaakt en hij is helemaal niet naar m'n zin. Ze had duidelijk gemaakt dat ze graag een Poeh taart wilde, maar ik had me vergist in de datums en had gisteren nog een stapel voor 80 pers. staan. Heb dus niet veel tijd voor haar taart gehad, wie weet hoe ik hem nog op kan leuken? Vind hem zo somber.. Hulp wordt enorm op prijs gesteld, de visite komt over anderhalf uur..

http://i51.tinypic.com/n700ig.jpg

Edit:

Iedereen bedankt voor de reacties en inspiratie! De kleuren doen erg raar op de foto, de onderplaat was namelijk gewoon roze en Tijgetje lang niet zo fel oranje. Zo is hij uiteindelijk geworden:
http://i53.tinypic.com/np50uh.jpg

2

Re: Hulp gevraagd! Niet naar m'n zin

Balen, dat de taart voor je eigen dochter niet naar je zin is. Er is natuurlijk niets mis mee, maar ik kan me voorstellen, dat je 'm uitbundiger had gewild. Voor boetseersels bovenop heb je geen tijd meer, maar ik zou er lekker veel bloemetjes opgooien!

Groet, Jolanda

3

Ik vind de taart heel leuk geworden!
Misschien is de bovenkant nog wat kaal.
Een paar fleurige balonnetjes van fondant - bloemetjes of sterren met glitters - sierrandje langs de kant - kaarsjes erin steken...
Denk maar even hardop hoor, weet niet of je er iets aan hebt.
Succes

4

Hij is leuk en ik zou er ook bloedjes opdoen  :Y

5

gertieneke schreef:

Hij is leuk en ik zou er ook bloedjes opdoen  :Y

:think:  doe maar bloemetjes dan.... :lol:

Groet, Jolanda

6

Ik vind m ook leuk!
Evt op de bovenkant nog bloemen ja, of een slinger met vlaggetjes, ballonnen, zoiets?
Gefeliciteerd met je dochter!

7

Ziet er verder leuk uit hoor! Maar idd probeer er bloementjes of sterrentjes er bij te doen. Evt op prikkers zodat ze er uit steken!
Succes en gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag!

8

Balen is dat he als het voor je eigen kind is.
Tja iedereen voor me heeft het al gezegd, misschien wat bloemetjes, beetje gras, wat kleine lieveheersbeestjes en bijtjes. Die zijn zo gemaakt.
Misschien zelfs we een paar bijtjes op sprieten zetten zodat ze boven de taart uitkomen?

9

Ik zat zelf ook te denken aan bloemetjes of vlinders op sprietjes. Dan ga je een beetje de hoogte in en het staat feestelijk.
Verder vind ik het een superleuke taart! :Y  En van harte gefeliciteerd met je dochter!

10

Sluit me aan bij de rest, iets met sprieten of anders een berg bloemen langs de bovenste rand, twee roze kaarsen erbij en tada! Of misschien heb je nog sterretjes liggen van oud en nieuw? Als je die aansteekt bij het taart-aansnijmoment merkt niemand dat er wat "mist" aan de bovenkant.

Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten

11

Iedereen ontzettend bedankt voor de reacties!  :Y  Was er erg blij mee. Hoe de taart uiteindelijk is geworden staat in de openingspost, m'n dochter was er in ieder geval erg blij mee  ;)

12

Jol321 schreef:

Balen, dat de taart voor je eigen dochter niet naar je zin is. Er is natuurlijk niets mis mee, maar ik kan me voorstellen, dat je 'm uitbundiger had gewild.

Tja, je zei het nog he! Gebeurd me geen tweede keer meer, dat begrijp je wel ;)

13 Laatst bewerkt door Jol321 (04-09-2011 18:36)

Claud schreef:
Jol321 schreef:

Balen, dat de taart voor je eigen dochter niet naar je zin is. Er is natuurlijk niets mis mee, maar ik kan me voorstellen, dat je 'm uitbundiger had gewild.

Tja, je zei het nog he! Gebeurd me geen tweede keer meer, dat begrijp je wel ;)

Je begrijpt wel, hoe ik aan die wijsheid kwam  :D Heb je er nog iets aan veranderd of zo gelaten?

*edit* zag nu pas jouw berichtje erboven en de aangepaste foto. Ziet er op de foto minder kaal uit en waarschijnlijk in het echt al helemaal prima, zeker voor jouw 2-jarige dochter. Hij zal ongetwijfeld gesmaakt hebben.

Groet, Jolanda