Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste taart!
Pagina's 1
Ow ja en tips zijn van harte welkom!!
leuk gedaan hoor!!Op naar de volgende!
ziet er leuk uit!
misschien de volgende keer iets meer biscuitdeeg in de bakvorm doen, wordt hij nog iets hoger! (kan ook aan de foto liggen hoor, maar hij lijkt me iets aan de lage kant
)
Mooie kleurencombinatie
lief taartje!
Hij is erg leuk geworden! Ik dacht, slim om de eerste wat lager te maken, dan gaat het fondant wat makkelijker misschien. Heb er nu zelf 2 gemaakt, maar bij mij schuurt het fondant altijd op het laatste stukje. Wordt zo wel goed in het maken van randjes... 
Tjeemp mooi zeg voor je eerste.
Wat staat erop?
Thnx allemaal!
ziet er leuk uit!
misschien de volgende keer iets meer biscuitdeeg in de bakvorm doen, wordt hij nog iets hoger! (kan ook aan de foto liggen hoor, maar hij lijkt me iets aan de lage kant)
Ja je hebt gelijk hoor, de cake was helemaal ingezakt! Ik begrijp eigenlijk nog steeds niet wat ik verkeerd doe. Maar ik ga denk ik voortaan biscuitdeeg gebruiken ipv eigen recept, hopelijk gaat het dan beter!
@Biekie: er staat in het arabisch 'eid mubarek' wat zeg maar 'prettig suikerfeest' betekend
@Rooslovesroze: dat lage was niet bewust hihi maar uiteindelijk was ik wel blij voor een eerste taart. Ik heb trouwens marsepein gebruikt en geen fondant. Ik wil binnenkort een taart gaan maken met fondant en kijken wat ik fijner vind
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn allereerste taart!