Onderwerp: Topsy Turvy Mickey en Minnie bruidstaart en piratenstapeltje...
Hallo,
Leuk dat je mijn berichtje wilde openen!
Vorig jaar december een workshop topsy turvy gevolgd bij ti-ta-tovertaartjes en gisteren mijn eerste eigen topsy turvy gesneden; vond het echt superspannend om te doen!! Het verzoek kwam in dit geval van de bruidegom; graag een scheve taart, thema Disney, niet te druk én hij moet niet alleen heel mooi zijn, maar ook echt heel lekker... En of ik bijvoorbeeld het kasteel van Disney als topper kon maken? En als ik dat inderdaad kon, zou hij dat heel knap vinden... Maar de rest van de taart niet in pastelkleuren! En Tinkerbell en Mickey en Minnie zijn favoriet... En voor de rest kreeg ik alle vrijheid, ook voor de vulling... Hmmm, okee... Ik zal er eens over nadenken... Het kasteel van Disney als topper maken?????!! In ongeveer een week tijd?????!! En zei ik nu écht dat ik er eens over na zou denken???????!!!!
Na nog een gesprek en wat doorvragen van mijn kant, zou Mickey en Minnie het uiteindelijke thema worden. En zo kwam dat er bij mij uit te zien:
En nog eentje van iets dichterbij:
En de uiteindelijke smaken? De 30cm was vanillebiscuit met 2 lagen witte chocofudge met verse aardbeien en 1 laag aardbeiencrème. De 20cm was chcobiscuit met 2 lagen pure chocofudge met Oreo's en 1 laag vanillecrème. En de 15 cm was vanillebiscuit met 2 lagen vanillecrème en 1 laag cappuchinocrème. En eenmaal klaar, kon ik hem echt nog nèt dragen!!
Vorig weekend een stapeltaartje (15 en 10cm) gemaakt voor de eerste verjaardag van Pepijn, met het verzoek om dit te doen op basis van het geboortekaartje. Vulling was vanillecrème met bosbessenjam.
En dit heb ik ervan gemaakt:
En nog een close-upje van het piraatje:
Bedankt voor het kijken! Ben ook heel benieuwd wat jullie ervan vinden!!
Zoete groet,
Mandy