1

Onderwerp: deze was echt megazwaar...

Een trouwtaart bestaande uit 3 lagen chocoladecake gevuld met chocomousse en luchtige vanillecreme. Tijdens de bespreking hadden ze allemaal verschillende voorbeelden gezien en aan mij de taak er 1 geheel van te maken.
Vanmiddag bezorgd op locatie alleen ging degene die de taart straks moet uitdelen er niet zo zorgvuldig mee om. Ik gaf uitleg over de douwels en hoe te snijden waarop hij zijn handen letterlijk in de taart zetten om te kijken hoe hij hem los kon halen  :grr:  :grr:  :grr:  Inwendig heb ik even flink staan vloeken...daarna geprobeerd de vingerdeukjes zoveel mogelijk weg te halen, gelukkig had ik nog wat bloemetjes bij.  Dus ik hoop nu maar dat ie vanavond nog mooi is want het bruidspaar waren zulke lieve mensen...afwachten maar dus.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6NLFO8Z3.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-H36SKHZA.jpg

op- en aanmerkingen zijn altijd welkom

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

2

Re: deze was echt megazwaar...

Belachelijk dat iemand zo met voedesel om denkt te gaan.
En al helemaal met een taart van een bruidspaar!
Wat denkt ie wel niet?

Maar over je taart, daar is geen twijfel over mogelijk, hij is perfect!
Heel mooi gemaakt!

Groetjes Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

3

Hele mooie taart!
En wat een lomperik, die zou je toch het liefst nooit meer aan de taart laten komen...

Super gedaan!

Vandaag bij aflevering stelde de manager voor om de taart op te bouwen om mij werk uit handen te nemen. Nou...euh...NEE! Aardig aangeboden, maar echt niet dat iemand anders dan ik dat ga doen  :D

5

Hij is, zoals gewoonlijk, weer erg mooi sil!

Bizar dat mensen zo hun handen in een taart zetten, lekker hygiënisch ook..... :s

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

6 Laatst bewerkt door sil (02-09-2011 16:13)

ja precies, taartjesdroom. Dat zou ik ook niet door anderen laten doen.
Merk wel dat ik er mee zit hoor, hoop echt dat de taart verder netjes is gebleven.

vergeet zowaar de rest te bedanken voor jullie reacties ( sorry). Bedankt! :D

7

Wat een lieve taart en zo schattig dat kleine kindje aan mama's voeten ! En je bruidspaar is prima gelukt  :thumb:

Oja, de volgende keer gewoon UITWENDIG vloeken hoor , is 'ie nou helemaal gek!

Carpe Diem !

Wow netjes hoor, je boetseersels zijn ook erg leuk!!

Ik denk dat ik gillend gek zou worden als mensen zo met m'n taart om zouden gaan :/

9

Ziet er super uit sil....mooi bruidspaartje..en dat kindje...tooo cute!!!!!!!En sommige mensen hebben totaal geenww respect voor ander mensen hunwerk..laat staan de hygiene.....
Hopelijk hoor je enog reactie van het bruidspaar..zodat je weet of alles naar wens is gebleven......

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

10

Wow wat mooi!
En dat die vent er zo z'n vingers in zette, wow, dan word je gek denk ik! Maar je ziet er niks van, hij is prachtig!

11

mooi sil !!
en de volgende keer gewoon zeggen dat hij er vanaf moet blijven  :mad:

12

dank je wel dames!  :)

en Conny...hygiëne...dat was het eerste wat ik tegen mijn man zei. Dat die man zo mee uit de keuken komt zonder handen te wassen en dan hup, die handen op de taart. En ik mopper hier al als iemand de deur van mijn hokkie open durft te laten staan i.v.m. vliegen.

13

wat een mooie taart! en wat een lomperik zeg

groetjes Anneliek

Ja hij is hartstikke mooi.
Tja en die vent.... :think:  misschien eens een taart in zijn neus duwen  ;)

15

Prachtige taart Sil!!!

En de volgende keer gewoon die man uitfoeteren waar hij bij staat!
Is toch niet normaal...... :nooo  :rolleyes:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

16

mensen op lokatie kunnen af en toe zo lomp zijn!!! :S

Het zien er in ieder geval prachtig uit!

17

Ja zo'n bruidstaart kan behoorlijk zwaar worden hé.....
Maar hij is wel erg mooi en wat is je koppeltje mooi geboetseerd  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

18

een prachtige bruidstaart, super :thumb:
Wat balen zeg dat die man zo met zijn vingers aan de taart zit. Als het mij gebeurt dan zou ik enorm mijn best moeten doen om rustig te blijven, arghhh

Wat een mooie taart met mooie, frisse kleuren.

En wat een botte boer. Je zou toch verwachten dat ze op zo'n locatie wel met (bruids)taarten kunnen omgaan :s .

20

:x :x :x ik had hem een tik gegeven! Hier word ik zo boos van!

...adem in, adem uit... Het gaat tenslotte om het bruidspaar en hun geweldige dag. Met een geweldige taart!!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

21

dank je wel allemaal dames. De volgende keer als er iemand ongevraagd aan de taart zit zal ik hardop foeteren :lol: ( sorry Willemz...een tik geven doe ik maar niet, ik sla nogal hard :+ )

22

Super :)
Daar zijn mijn bruidstaarten helemaal niks bij  :lol:

23

sweetheart88 schreef:

Super :)
Daar zijn mijn bruidstaarten helemaal niks bij  :lol:

dat gaat goed komen ( heb die van jou net gezien, vond ze mooi hoor). Dit is pas mijn 2e trouwtaart maar ben inmiddels bijna een jaar langer besmet met het taartenvirus dan jij dus je haalt me nog wel in  :lol:

24

sil schreef:

dank je wel allemaal dames. De volgende keer als er iemand ongevraagd aan de taart zit zal ik hardop foeteren :lol: ( sorry Willemz...een tik geven doe ik maar niet, ik sla nogal hard :+ )

Haha, ik kan op het moment nooit de woorden vinden...

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

25

heb een mail van het bruidspaar gehad...gelukkig is verder alles goed gegaan want ze bedankte me voor de " prachtige en heerlijke taart" en ze sturen nog een foto van het aansnij-moment. Pfff...is toch een pak van mijn hart