1

Onderwerp: mona pudding als vulling

ik las net bij V en A dat er mona pudding als vulling voor taarten gebruikt kan worden
nu vraag ik me af is dat die pudding met die saus aan de boven kant
en of je nog wat ermee moet doen opkloppen of slagroom toevoegen ?????
of kan je het zo uit de verpakking tussen de taart smeren

2

Re: mona pudding als vulling

met saus heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt.. wel alle anderen met een groot succes!

Carpe Diem... dat heb ik zeker geleerd het afgelopen jaar..

wen, bijv de citroenkwarktaartpudding kan erg lekker zijn :Y verder weet ik t eigenlijk niet. Maar laat t bart maar niet horen. zn nekharen zullen overeind gaan staan :lol:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

tipsytaartje schreef:

wen, bijv de citroenkwarktaartpudding kan erg lekker zijn :Y verder weet ik t eigenlijk niet. Maar laat t bart maar niet horen. zn nekharen zullen overeind gaan staan :lol:

De mijne ook hoor ! Brrrrr Monapudding in je taart  :grr:

Maar gelukkig verschillen smaken nog altijd !

Carpe Diem !

5

tipsytaartje schreef:

:shh:  :shh:  :shh:  :shh:  :shh:  :shh:
niet aan bart vertellen hoor :lol:

dat ik hier vragen over stel  ;)

6

monique63 schreef:
tipsytaartje schreef:

De mijne ook hoor ! Brrrrr Monapudding in je taart  :grr:

Maar gelukkig verschillen smaken nog altijd !

+1 voor beide

al is die stroopwafel wel keilekker :x

:lol:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

patti schreef:
tipsytaartje schreef:

:shh:  :shh:  :shh:  :shh:  :shh:  :shh:
niet aan bart vertellen hoor :lol:

dat ik hier vragen over stel  ;)

daar komt ie nooit achter hoor, wij houden ons mondje  :shh:  :shh:  :shh:  :shh:  :shh:  :lol:  :lol:

maar ik heb het ook wel eens gebruikt :o de stroopwafel, en dan gewoon met de caramelsaus. erg makkelijk, maar wel machtig...

soms is het gewoon de factor tijd die je ertoe dwingt :+

I never met a calorie I didn't like....

9

Als ik mona pudding gebruik als vulling dan is het wel de luchtige variant. Die stroopwafel was inderdaad erg lekker.  :9

Helaas hebben ze de aardbeikwarktaart variant uit het assortiment gehaald (althans bij alle AH's waar ik kom) en ben ik overgestapt op de bavaroise van FC. Maar daar ben ik nog niet echt wild van, misschien nog maar een keer proberen als het minder warm is. ;)

~ Never waste a good crisis... ~

10

patti schreef:

ik las net bij V en A dat er mona pudding als vulling voor taarten gebruikt kan worden
nu vraag ik me af is dat die pudding met die saus aan de boven kant
en of je nog wat ermee moet doen opkloppen of slagroom toevoegen ?????
of kan je het zo uit de verpakking tussen de taart smeren

Ik laat het saus-gedeelte lekker in de bak zitten, en gebruik alleen de pudding als vulling..............

11

Ik meng de saus gewoon door de pudding en ik heb zelfs een keer de frambozenvariant gebruikt, dus geen luchtige maar gewoon van die gelei-achige. Was prima! Erg lekker :)
Ik gebruik dan mona als ik oefen voor mezelf, of op verzoek van mensen :D
Gaat echt goed.