Onderwerp: chocolade (ganache)
kan iemand mij vertellen of ik fonduchocolade kan gebruiken om granach te maken als taart vulling?
ben erg benieuwd....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » chocolade (ganache)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
kan iemand mij vertellen of ik fonduchocolade kan gebruiken om granach te maken als taart vulling?
ben erg benieuwd....
Hoi,
Die speciale chocolade voor de fondue bevat een hoop cacaoboter, en is dus erg vet. Daarom is ie ook speciaal voor de fondue zodat het goed smelt. Je kunt het vast wel gebruiken voor ganache, maar ik vraag me af of dat lekker wordt. Maar ik zou zeggen test het uit en laat het ons weten of ie lekker was.......je zou even bij de ingrediënten kunnen kijken wat er allemaal in zit.
Hoi,
Die speciale chocolade voor de fondue bevat een hoop cacaoboter, en is dus erg vet. Daarom is ie ook speciaal voor de fondue zodat het goed smelt. Je kunt het vast wel gebruiken voor ganache, maar ik vraag me af of dat lekker wordt. Maar ik zou zeggen test het uit en laat het ons weten of ie lekker was.......je zou even bij de ingrediënten kunnen kijken wat er allemaal in zit.
hoopte eigenlijk op een ander antwoord haha. ik heb nl nog heel veel van die chocolade hier liggen en moet vandaag granache maken.
ik heb geen andere chocolade in huis helaas.... dus dadelijk toch maar ff naar de winkel. als ik slagroom overheb zal ik het eens proberen met de fonduchocolade.... bedankt voor je reactie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » chocolade (ganache)