1 Laatst bewerkt door sweetheart88 (03-09-2011 08:44)

Onderwerp: 25 en 35 jarig huwelijks feest!

Afgelopen Zondag kreeg ik een mail van een dochter met de vraag of ik nog een taart kon maken voor een 25 jarig huwelijk van haar ouders! Het hoefde niet heel speciaal maar wel graag 3-laags en ze vond de roze taart op mijn website voor een 1 jarig meisje wel leuk alleen dan in het wit!
Helaas ging de strik niet lukken zakte steeds in ondanks veeeelll tylose :( Maar als alternatief wilde ze wel een bruidspaartje met hartjes dit is het geworden:
Gevuld met (heel saai ) vanille botercrème en aardbeien jam

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/09/03/0b638fa36552d90920413eb70e43a412/25%25jarige%25bruidstaart%252.jpg

En een tijd terug kreeg ik via een forum waarop ik weleens zit en waar ik ook mijn taarten post, een aanvraag of ik voor haar ouders misschien een taart wilde maken wensen: lekker zoet met roze en wit en roosjes etc. Toen ik vroeg of ze eventueel een rozenval wilde was ze enthousiast!
Dit is hem geworden (al twijfel ik of hij misschien niet te meisjes achtig is ? mijn vriend vroeg zich namelijk af of het voor lesbisch was :O )

Bovenste laag gevuld met: bokkepootjes crème en 4 vruchten jam
Middelste: vanille botercrème met aardbeien jam
Onderste: kersenvlaai vulling met witte chocolade botercrème

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/09/03/2cec916bd1ca9a65dcca9426d81af84c/35%25jarige%25bruidstaart%252.jpg

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/09/03/e5838fffe2efbcb93e24910d26e83f04/35%25jarige%25bruidstaart%253.jpg

Deze taart gaat morgen nog ruim een uur mee in de auto bij de opdrachtgeefster! Oh en de taart krijgt nog een topper! Maar die had de opdrachtgeefster zelf aangeschaft...

Zo dat was wel even druk ik dacht dat het nachtwerk zou worden vandaag maar dat viel dus reuze mee ;) maar goed ik had ook 3 taarten ingevroren (in overleg ) zodat ik niet in 2 dagen echt alles nog moest bekleden en decoreren... En de roosjes waren al van te voren gemaakt!

Ik denk dat ik morgen vroeg bij licht nog even foto's maak maar ik wilde ze al graag delen!
Feedback is altijd welkom :)

Re: 25 en 35 jarig huwelijks feest!

Nette taarten hoor.

Vind persoonlijk bij de onderste taart de letters wat te groot.

mooie taarten!!
heb je een mold voor die rozen of anders: is er een how to van jouw rozen? ze zijn allemaal zo mooi gelijk!

Ik zing mijn eigen wijsje!

4

mooi

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

Ik heb even foto's geplaatst van bij daglicht! is iets beter :)

Koekiemonster: ik wou dat het mijn eigen roosjes waren  :lol:  maar nee dat lukt me nog niet goed :(
Dit is de mold van squires kitchen...
Ik denk dat ze misschien nog wel mooier kunnen ? maar dat is denk ik even oefenen!

Bedankt voor jullie reacties :)

6

Mooi hoor

Ze waren beide tevreden hopelijk heeft de roze taart de reis overleefd..