1 Laatst bewerkt door @lice (02-09-2011 19:12)

Onderwerp: Bruidstaart

Ik was even aan het twijfelen of ik hem zou plaatsen of niet. Maar toch wel gedaan. Misschien dat deze voor andere inspiratie kan opleveren.
De eerste keer dat ik niet helemaal tevreden ben over een taart.  :think: ik denk dat het komt omdat het niet helemaal mijn smaak is of toch het weer, het was allemaal een beetje plakkerig. Het schilderen ging ook niet lekker op het fondant.
Voor een collega heb ik deze gemaakt, zij gaf aan dat ze graag hartjes erop wilde met de ondergrond van de taart wit en dan de kleuren goud, rood en bruintinten.
Voor hun bruiloft heb ik ook 100 cupcakes gemaakt in dezelfde stijl, maar helaas geen tijd gehad om er foto's van te maken.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-X6YIJAZ7.jpg

kon niet kiezen welke van de twee foto's ik wilde plaatsen

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BGYXMHLB.jpg

2

Re: Bruidstaart

Heel erg mooi!

3

Ik vind 'm wel erg mooi!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

4

..... ik vind 'm PRACHTIG!!!!!

De kleuren, het ontwerp..... SUPERMOOI!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Ik vind m echt heel erg mooi!!!!

6

prachtig!

7 Laatst bewerkt door Daphne91 (02-09-2011 19:03)

Mooi!! Vooral de hartjes op de middelste taart vind ik leuk!

Groetjes, Daphne

8

Mooi hoor!! is inderdaad niet helemaal wat ik verwachte toen ik het topic opende ;) maar ik vind het nog steeds een prachttaart!! :thumb:

9

Ik vind 'm toch echt wel geweldig  :Y . Heel origineel!

Groet, Jolanda

Wauw, wat een apart ontwerp. Ik vind hem echt heel erg mooi :thumb: .

11

Ik ben blij dat je hem toch geplaatst hebt, ik vind hem erg mooi! Vooral de onderste taart, da's wel mijn ding :thumb:

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

12

toch echt heel erg mooi hoor! De luchtvochtigheid is nu eenmaal hoog ( heb onlangs 2 van die vochtvreters geplaatst, dat scheelt wel, misschien helpt dat wat?)

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

13

Erg mooi :)

14

Een geweldig mooi en origineel ontwerp! Vooral de onderste taart vind ik super. (Ben gek op de "look" van oud-edelmetaal!)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

15

Heel mooi! :Y

Vind hem juist erg mooi en bijzonder :D

17

Ik vind het een prachtig ontwerp,mooi uitgevoerd,mooie kleurencombinatie. En zo kan iets toch mooi zijn terwijl het niet mijn smaak is.

18

Ik vind hem geweldig en ben blij dat je hem toch hebt geplaatst  :Y
De bovenste foto vind ik het mooist op die witte achtergrond
De onderste laag van de stapel vind ik echt super , en die Kleuren doen het ook zo mooi samen  :thumb:

19

Wow, wat een aparte stapel. Heel mooi! :thumb:

20

Dames, hartstikke bedankt voor jullie reacties. Wat fijn om te horen dat jullie de taart mooi vinden.
Door jullie reacties ben ik de taart meer gaan waarderen. :Y 
Gisteren was ik ook continu met de taart bezig en dan zie ik alleen de foutjes, zweten van de taart, de letters die niet wilde staan etc.
Misschien moet ik maar niet zo perfectionistisch zijn ;) . Een taart is tenslotte ook maar handwerk.

21

Dit vind ik nou echt een geweldig mooi en zo mogelijk nog originelere bruidstaart!
WOW, WOW, WOW..echt een plaatje..ben er helemaal weg van :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

22

Ik had t je al gezegd, maar nog maar eens  :lol:

Ai luf it!! Ik vind m echt geweldig mega mooi en nog eens een superorigineel ontwerp. Ik vind de kleuren ontzettend sjiekdefriemel!  :thumb:  :thumb:

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

23

Ik vind het ook een mooie taart. Mooie kleuren en een leuk ontwerp  :thumb:

24

Heel mooi juist hoor!

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

ooooooh, ik ben toch echt fan van je (taarten), als ik jouw naam zie staan, moet ik altijd kijken, wat een plaatje heb je weer gemaakt.

cake my day