Re: Disney's Hotel Newport Bay Club...best trots!!
wauw wat een mooie taart. 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Disney's Hotel Newport Bay Club...best trots!!
wauw wat een mooie taart. 
Wauw!! Wat ben je toch een talent! 
Wat een SUPERSTAPEL 
Wauw, geweldig mooie stapel.
Bedankt voor jullie leuke reacties, ook namens mijn moeder natuurlijk!!!
Wauw!!! Ook ik ben blij dat we weer een echte Femke mogen aanschouwen!! Te gek zeg! En uiteraard met een rechtopstaand poppetje, maar nu op het onderbord, hoe doe je dat nou weer??
Hoi Eline,
ik vond het al zo lang duren voordat iemand me de vraag stelde
. Ik wilde de bagagist aan de onderste taart plakken maar dat kwam net niet uit met het goudenrandje op de mouw, het poppetje zou dan enkel met het goudenrandje vast zitten aan de onderste taart.
Dus heb ik een satéprikker in de taart gestoken met een plat bolletje marsepein erop en het mannetje hier tegen aan geplakt. Onder de schoenen heb ik voor de zekerheid ook lijm gedaan, in de hoop dat dit plakt op het plasticfolie van de onderbord. Snap je me nog

wauw, wat is deze gaaf zeg.
Ongelofelijk mooi en alles perfect afgewerkt 
woooooooooooooooooow

Wat een super taart!!!!
Ziet er geweldig uit!!
Echt super geweldige stapel!

Wauw wat een geweldige eigen stijl heb je!!
Taarten met een duidelijk thema en een geweldige balans!
Echt geweldig!
moooooooiiiii

ik vind hem echt geweldig. 
Hè deze had ik helemaal gemist! wat is ie moo
i geworden zeg! en Zo te zien was het de moeite meer dan waard, aan de koppies met smile te zien! en weer tof mesje van de poppetjes expert. je woont alleen nog steeds te ver weg voor workshop 
Femke,
Wat een prachtige taart (tja ik kan niet anders dan in herhaling vallen) ! Ik ben weer laat met het op te merken.
Schitterend !
Gefeliciteerd met je 1e plaats op Cakecentral ook aan je moeder......en dat we snel meer van dit moois mogen aanschouwen.

oh wauw, heel mooi 
PRACHTIG......... en de rest is allemaal al gezegd 
Bedankt voor de leuke reacties
ik heb er nog nooit zoveel gehad volgens mij 
Femke,
Wat een prachtige taart (tja ik kan niet anders dan in herhaling vallen) ! Ik ben weer laat met het op te merken.
Schitterend !Gefeliciteerd met je 1e plaats op Cakecentral ook aan je moeder......en dat we snel meer van dit moois mogen aanschouwen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je weeeellll!!! en ook nog bedankt voor de reactie op m'n DLH en apothekers taart 
M'n volgende taart is een Cars
voor m'n zoontje, ik heb echt geprobeerd om het uit z'n hoofd te praten maar t'is me niet gelukt (da's toch ook wel goed, dat hij zo voet bij stuk kan houden) dus maak ik hem maar gewoon...zucht ...de zoveelste Cars taart
Nou Femke, zeer terecht de eerste plaats op CC zeg!!! Wat een geweldige taart heb je gemaakt. Helemaal perfect. Wat een beauty!!!!!
Het is allemaal vast al een keer gezegd; maar wat een gave taart!!!!!
Leuk dat je foto's van het hele team erbij hebt gezet. Ze vonden het waarschijnlijk erg moeilijk om de taart aan te snijden, zo mooi is ie.
Fantastisch! 1 van mijn favoriete hotels vertaald naar taart! Echt supergoed gelukt en wat een leuke foto's!
Wat een geweldig gave taart, een lust voor het oog, wat een talent.
Het is dat Frankrijk zo ver weg is, ik ben zo reisziek als wat, anders kwam ik eens bij je kijken.(haha)
Ook de vulingen klinken geweldig.
Maar ik dwaal af, met jouw talent moet je toch nog meer kunnen doen.
Ooit gedacht aan een BOEK ?
Ik heb stiekem toch nog een keer gekeken want hij is zoo leuuuuuuuk!
Hotel is trouwens ook super,ik heb er een keer gelogeerd 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Disney's Hotel Newport Bay Club...best trots!!